21 April 2015

16 faktów o mnie

Hej kochani!

Kilka dni temu dostałam komentarz z propozycją, abym napisała tutaj kilka faktów o sobie. Od razu bardzo spodobał mi się ten pomysł, więc.. zapraszam do czytania :-)

1. Moje naturalne włosy są strasznie kręcone, więc bardzo często je prostuję.
2. Urodziłam się w Białej Podlaskiej.
3. Jestem straszną alergiczką. Mam uczulenie na kurz, pyłki traw, sierść kotów i owoce cytrusowe.
4. Jestem spóźnialska i ludzie zawsze muszą na mnie czekać. Natomiast kiedy inni się spóźniają, ja zawsze się denerwuję i dziwie się, jak można się tyle spóźniać.
5. Zawsze muszę mieć wszystko dokładnie zaplanowane. Dzień po dniu, godzinę po godzinie. Planuje co o której zacznę, co o której skończę, a nawet o której odpocznę. (więc sama się sobie dziwie dlaczego wciąż się spóźniam).
6. Nie umiem przegrywać. Denerwuje się, kiedy sobie w czymś nie radzę i analizuję potem wszystkie swoje błędy.
7. W dzieciństwie śpiewałam w zespole 'Chwilka', jeździłam na warsztaty muzyczne z p. Elą Zapendowską i dwa razy występowałam w programie 'od przedszkola do Opola'.
8. Przez kilka lat byłam cheerleaderką.
9. Nienawidzę cebuli i czosnku.
10. Od dwóch lat próbuje zdać prawo jazdy, ale ciągle to przekładam.
11. Boje się ciemności i zanim pójdę spać, świecę latarką po całym pokoju i sprawdzam, czy nikogo nie ma, haha!
12. W przyszłości chcę zostać prawnikiem.
13. Jestem bardzo wrażliwa i często płaczę.
14. Strasznie dużo mówię i buzia prawie w ogóle mi się nie zamyka.
15. Mam 162cm wzrostu.
16. Urodziłam się w 1995 roku.

Mogłabym tak jeszcze pisać i pisać bez końca, ale na razie wystarczy!

Miłego wieczorku.

18 comments:

  1. Wiecej wiecej wiecej wiecej

    ReplyDelete
  2. Takie posty sa jednymi z najciekawszych wiec jak będziesz miała chwile to kontynuuj ta notkę skoro mogłabyś 'tak pisać i pisać ' :p :p fajnie jest poznawać Cie coraz bardziej wiec czekamy na więcej faktów :)!!! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Dodasz post o twoim zwiazku i wstawisz mase zdjec z chlopakiem ? Mysle ze kazdy by taki chcial b ojeysescie naprawde super parą ;)

    ReplyDelete
  4. Napisz kiedys o tym jak dbasz o wlosy, az dziwne ze sa takie ladne skoro ciagle prostujesz :) :*

    ReplyDelete
  5. Też mam alergię na kurz i na kota (strasznie ubolewam, bo koty uwielbiam). Ja się strasznie męczyłam się z prawkiem, egzaminy to był dla mnie istny koszmar. Ale teraz mam już to na szczęście za sobą i tak się cieszę, że mogę prowadzić! To naprawdę bardzo ułatwia życie :)

    ReplyDelete
  6. Gdybym pisała fakty o sobie to napisałabym prawie to samo! Z wyjątkiem alergii i kręconych włosów, haha! ❤❤

    ReplyDelete
  7. Hej. Mam prośbę,czy mogłabyc mi podać jak nazywa się twój szablon na tumblr ? :D Z góry dziękuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://w0lfteeth.tumblr.com/ kiedyś pobrałam go z tumblr tej dziewczyny, była tam załączona instrukcja, nie wiem jak jest teraz :D

      Delete
  8. Jesteś cudowna ! Czekam na kolejne posty ! ♥♡♥

    ReplyDelete
  9. Jeju! Cudowny blog! <3 Będę tu często zaglądała :D
    Mam pytanie...przy tworzeniu bloga, jaki wybrałaś pierwszy szablon? :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia:)
    Pozdrawiam z BP ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie pamiętam dokładnie który, ale jest to na pewno jeden z klasycznych szablonów :-) dziękuję i również pozdrawiam :*

      Delete
  10. Jestes normalnie jak moja bratnia dusza. Ja tez jestem okropna alergiczka, spoznialska, bardzo wrazliwa, obchodzi mnie opinia innych, denerwuje sie jak cos nie jest po mojemu i nie lubie przegrywac ;) masz Swietny blog Paulina :*

    ReplyDelete
  11. pokażesz się kiedyś w kręconych? :D jaka prostownicą prostujesz? niszczą się Twoje włosy od tego bardzo? ja mam tak samo jak Ty i coraz mniej juz prostuje i przyzwyczajam sie do kręconych bo bardzo się niszczą niestety :<

    ReplyDelete
  12. Nie mogę uwierzyć, że jesteś z Białej Podlaskiej :D ja jestem z Radzynia Podlaskiego czyli dwa kroki od BP :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam rodzine w Radzyniu i bylam tam wieeeele razy :-)

      Delete
    2. a mam jeszcze pytanko ;) jesteś rocznik 96?

      Delete
  13. Ale super :) szkoda że się nie poznałyśmy ;)

    ReplyDelete