16 April 2015

a day in my life


Hej wszystkim!


Korzystając z wolnego dnia i pięknej pogody postanowiłam, że w dzisiejszym poście pokażę wam jak lubię spędzać wolny czas oraz jak wygląda jedno z moich ulubionych miejsc w Londynie. Ci którzy mnie znają wiedzą, że mówię o dzielnicy Richmond. Uważam, że jest to jedno z najpiękniejszych i najciekawszych miejsc w Londynie i jestem tam bardzo często, nie zależnie od pory roku. Uwielbiam jeździć tam na spacery i odkrywać nowe miejsca, chodzić małymi, pięknymi uliczkami, robić pikniki, zakupy, jeździć do kina, pływać łódką czy chociażby znajdować nowe kawiarnie i pić pyszną kawę z mamą. Zawsze znajdę tam coś ciekawego i myślę, że to miejsce nigdy mi się nie znudzi. Wczoraj wybrałam się akurat do Richmond Parku, do którego zabrał nas nasz kolega Dawid i w którym udało mi się odpocząć i chociaż na chwilkę oderwać się od rzeczywistości. Nie lubię marnować wolnego czasu w domu i uwielbiam być na świeżym powietrzu, dlatego tego typu wyjazdu zawsze sprawiają mi radość. Niedługo pewnie znowu odwiedzę Richmond, więc postaram się wtedy zrobić więcej zdjęć i pokazać wam to miejsce z całkiem innej strony.

Zapraszam do oglądania zdjęć z parku i szybkiego outfitu :-)












 
Po kilku podejściach nareszcie zdecydowałam się kupić sobie białe spodnie i stanowczo polecam je wszystkim na wiosnę! Pasuje do nich mnóstwo rzeczy i każdego rodzaju buty i w krótkim czasie można stworzyć naprawdę fajną stylizację. Co chwilę mam w głowie nowy pomysł co mogę do nich założyć, a tego dnia rano byłam akurat na chwilkę w collegu, dlatego ubrałam się tak, żeby było mi wygodnie i zajęło mi to dosłownie kilka minut. Dobrałam do tego moje malutkie białe vansy, które znalazłam w second handzie w prawie idealnym stanie i które moim zdaniem tak samo jak i białe spodnie - pasują praktycznie do wszystkiego!

Spodnie i bluzka: Top shop

Buziaki i miłego dnia!

Zdjęcia robili mi Maciek + Patryk 

11 comments:

  1. Mega super że założyłaś bloga! Bije od Ciebie kreatywnością i aż chce się czytać i oglądać to co tu wstawiasz! Post oczywiście super, zdjęcia piękne a stylizacja nie dość że prosta to piękna :) Na pewno będę często tu zaglądać :) Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i duużej popularności! Buziaki :*
    meforjiley_

    ReplyDelete
  2. Bardzo przyjemne wpisy i zdjęcia, do tego super stylizacja, na prawdę mega początki! Z mojej strony pytanie, czy zajmujesz się fotografią na poważnie? jeśli tak to gdzie można zobaczyć Twoje prace?:)
    Iiii jeszcze proponuje post, może jakieś FAQ, żebysmy się coś o Tobie dowiedzieli?
    ps. Czekam z niecierpliwością na kolejne posty :*:)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie, zdjęcia robię tylko i wyłącznie dla przyjemności :-) kiedyś myślałam o tym, żeby zająć się fotografią na poważnie i nawet zapisałam się na kurs w collegu, ale z powodu braku czasu szybko z tego zrezygnowałam. uwielbiam robić zdjęcia, więc pewnie co chwilę będę dodawała coś nowego :-)
      dziękuję za super pomysł, powinnam wcześniej o tym pomyśleć. jutro postaram się dodać post i zrobić FAQ, buziaki :*

      Delete
  3. Strasznie się cieszę, że założyłaś bloga! Już od dłuższego czasu obserwuję Cię na Instagramie i na bloga też z pewnością będę często wchodzić. Super wyglądasz! Jesteś bardzo pozytywną osobą! :) Powodzenia w blogowaniu, czekam na następne posty. Całuski! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, to strasznie miłe :* jak czytam tego typu komentarze to nie wierzę, że piszecie to o mnie, bo nigdy nie przyszłoby mi to do głowy, że ktokolwiek będzie zainteresowany moim blogiem! buziaki :*

      Delete
  4. uważam że powinnaś wstawiać zdjęcia przez flickr lub coś podobnego bo są bardzo male ;) trzymam kciuki żeby Ci się powiodło w blogowaniu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak klikniesz w zdjecia, to sie powiększa.

      Delete
  5. Obserwuje Cie od czasów fotka.pl dziewczyno, jesteś piękna!:) będę tu wpadać:D

    ReplyDelete
  6. Hey :). Masz bardzo dobre oko, jesli chodzi o zdjecia ;). Mam na mysli wszystko, zaczynajac od lokalizacji, a koncząc na obrobce :). Jezeli moglabym cos doradzic, to postaraj sie wstawiac zdjecia w wiekszym rozmiarze, bedzie jeszcze lepiej :). Przepraszam za brak polskich znakow, g'luck cha anyway! ;*

    ReplyDelete
  7. Też zastanawialam sie ostatnio nad kupnem bialych spodni, a tym postem jeszcze bardziej mnie do nich przekonalas:)

    ReplyDelete