24 April 2015

jak przygotowuję swoje ulubione śniadanie?

Hej wszystkim!

W dzisiejszym poście chcę pokazać wam jak przygotowuje swoje ulubione zdrowe śniadanie i szejki. Ostatnio koleżanka powiedziała mi, że gdyby wiedziała, że zajmuje mi to tylko kilka minut, sama chętnie przygotowałaby sobie to samo. Mam nadzieję, że wam się spodoba!


Za każdym razem dodaję inne owoce, bo nie zawsze mam wszystkie pod ręką. Lubię też dodawać banany, których akurat tego dnia zabrakło, a na truskawki niestety mam uczulenie, więc dlatego jest ich tak mało :-(



Uwielbiam te małe opakowania musli i zawsze je kupuje. Dzięki temu nie muszę jeść przez długi czas tego samego smaku i za każdym razem próbuję czegoś nowego. 


Bardzo lubię jogurty mango, dlatego ten smak wybieram najczęściej. W połączeniu z musli smakuje to przepysznie. 


Następnie dodaję pokrojone owoce i gotowe! Czasami dodaję również żurawinę i orzechy. Zajmuje mi to niecałe 5 minut i dzięki temu rano zawsze dostaję zastrzyk energii! 

A teraz przejdźmy do szejka: 


Na samym początku zawsze dodaję mleko. Niestety nie lubię smaku samego mleka, a powinniśmy pić je jak najczęściej, dlatego dodaję je do szejka, bo po zmieszaniu z owocami nie czuję jego smaku aż tak bardzo i piję chociaż odrobinę. 


Do mleka dodaję owocę i szpinak. Na początku nie byłam przekonana co do szpinaku i nie wyobrażałam sobie jak można dodawać go do szejka, a teraz kupuję go co chwilę i dodaję chociaż garstkę. W szpinaku jest dużo witamin i dzięki niemu nasz organizm się wzmacnia, a mięsnie pracują bardziej wydajnie i dłużej. Zazwyczaj dodaję też banany, mango, jagody, melon, maliny, a czasami nawet i jabłko. 


Następnie miksuję wszystko ze sobą i gotowe! 


Przygotowanie takiego śniadanka nie zajmuje mi więcej niż 10 minut. Niestety nie zawsze mam na to czas, bo jestem strasznie spóźnialska i moja koleżanka Agata i tak rano czeka na mnie już wystarczająco za długo, ale staram je robić przynajmniej 3 razy w tygodniu. 
Jeżeli znacie jakieś fajne pomysły na owocowe szejki, chętnie poczytam w komentarzach. Tylko proszę, bez truskawek :-( 

Buziaki i miłego dnia. Jak dobrze, że już piątek! 

4 comments:

  1. Ananas, jabłko, banan i pomarańcza + woda, brzoskwinia, pomarańcza i szpinak, banan,jabłko i szpinak, kiwi i banan, brzoskwinia i pomarańcza, na dobrą sprawę można zmiksować wszystko! Polecam:*

    ReplyDelete
  2. ja gorąco polecam sok: jabłko, limonka, mięta i do tego troszkę miodu :) pycha!

    ReplyDelete
  3. świetny blog! :)
    Gdzie kupiłaś miseczkę ? ^.^

    ReplyDelete
  4. mega! też tak zawsze robie i u Ciebie podpatrzyłam na insta chyba, żeby łączyć musli i owoce :D
    a co do pomysłu na szejki to może coś z tego Ci się spodoba:
    http://pauli-photos.blogspot.com/2014/03/koktajle-smoothies-parfaits.html :D

    ReplyDelete