26 April 2015

outfits of the week

Dzień dobry wszystkim!

Jest mi strasznie głupio, że ostatnio pisze tutaj tak mało, ale w związku z tym, że już prawie skończylam college, mam mnóstwo prac do oddania i ledwo znajduje czas na cokolwiek. Na szczęście mam już mniej spraw na głowie i mam nadzieję, że będę w stanie zrealizować wszystkie pomysły na posty które mam w głowie od dłuzszego czasu!
Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka moich stylizacji. W tym tygodniu codziennie starałam się, żeby ktoś zrobił mi kilka zdjęć i dzięki temu pokażę wam jak lubie się ubierać i w czym czuje się najwygodniej. Zapraszam!


Do szkoly lubie ubierać się po prostu tak, żeby było mi wygodnie. Uważam, że kazda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie przynajmniej jedną pare czarnych spodni, ponieważ idealnie pasują do wszystkiego i można z nimi stworzyc mnóstwo fajnych stylizacji. 

Bluza: h&m 
Spodnie: pull&bear
Buty: converse
Kurtka: atmosphere


Kocham mój szary płaszczyk i odkąd go kupiłam, miałam go na sobie praktycznie codziennie! Jest cieplutki, wygodny i zawsze dobrze się w nim czuję.

Płaszcz: h&m
Koszula: h&m
Spodnie: topshop
Buty: vans


Czasami, w sumie to nawet często, mam takie dni, że nie chce mi się stroić i zakładać nie wiadomo co, dlatego w takie dni lubię ubrać zwykłe czarne leginsy, koszulkę i duży, ciepły sweterek.

Leginsy: h&m
Koszulka: bershka
Sweterek: h&m
Buty: converse


W sobotę jak zwykle za późno wstałam, dlatego miałam tylko kilka minut na wyszykowane się i ubrałam się w dwie minuty.

Sweterek: h&m
Koszulka: river island
Spodnie: topshop
Buty: adidas (uwielbiam je, znając mnie, będę je teraz nosić codziennie!)

Buziaki i miłej niedzieli :* 

6 comments:

  1. Świetnie sie ubierasz :-) wygodnie a zarazem pięknie ;-)

    ReplyDelete
  2. jaki model tych adidasów? świetne są!
    pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia! :*

    ReplyDelete