15 April 2015

początki zawsze są trudne!

Hej wszystkim,

Po długich namysłach i po namowach znajomych nareszcie odważyłam się i postanowiłam, że spróbuję swoich sił i założę bloga. Od dawna powtarzam innym, że jeśli czegoś w życiu nie spróbujemy, to nigdy nie dowiemy się czy było warto, więc sama też muszę dostosować się do tego i sprawdzić samą siebie. Pomimo natłoku zajęć w college, prac domowych i innych obowiązków poświęciłam (prawie cały) wtorek na stworzenie bloga, który może i nie wygląda idealnie oraz nie ma idealnego szablonu ani nagłówka, ale jest - a to jak na razie jest dla mnie najważniejsze :-)

Ciężko jest mi się sprecyzować i odpowiedzieć na pytanie o czym będzie ten blog. Nie chcę ograniczać się tylko do jednego tematu, więc powiedzmy, że będzie on o wszystkim. Na pewno znajdziecie tu wiele zdjęć, bo codziennie robię ich coraz więcej i dziwie się moim znajomym jak jeszcze ze mną wytrzymują. Przede wszystkim będę starała się pokazać jak wygląda moje życie na co dzień, jak wyglądam, co robię. Chciałabym też pokazać wam troszkę Londyn, ćwiczenia które wykonuję, miejsca które lubię odwiedzać, ciekawe przepisy, oraz całą masę innych ciekawych rzeczy.
Jak na razie w głowie mam tysiące różnych pomysłów, ale co z tego wyjdzie i czy będziecie zainteresowani - to się jeszcze okaże. Chętnie poczytam w komentarzach propozycje postów, które najbardziej by wam się podobały i dzięki temu byłoby mi o wiele łatwiej. Mam nadzieję, że od czasu do czasu ktoś tu będzie zaglądał.
Miłego dnia i do usłyszenia niedługo,
Paulina. 




18 comments:

  1. Ale miłe zaskoczenie :)
    Nie mogę się doczekać zakątków Londynu.
    Wytrwałości

    ReplyDelete
  2. Powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Super blog ! Nie mogę sie doczekać więcej i więcej! I napewno sie nie poddawaj ♥️👌🏼

    ReplyDelete
  4. Jejku, czekałam na to! Uwielbiam Ciebie, Twoje zdjęcia i wszystko co robisz! Życzę powodzonka i wytrwałości w prowadzeniu bloga! :*

    ReplyDelete
  5. Jestem bardzo ciekawa od jak dawna mieszkasz w Londynie i w jakim czasie oraz jak nauczyłaś się angielskiego? Jest to dla mnie dość ważne, ponieważ chciałabym zamieszkać w Londynie w przyszłości. Mam nadzieję, że poświęcisz na to chociaż jedną notke. Życzę powodzenia xx

    ReplyDelete
  6. Jesteś tak fajną i pozytywną osobą, że cokolwiek byś tu nie napisała, jakiego zdjęcia byś nie zrobiła, wszyscy będziemy zachwyceni!

    ReplyDelete
  7. A ja czekam na wpis o Twoich korzeniach- skąd pochodzisz, czy od dziecka mieszkasz w Londynie itp ;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie,że założyłaś bloga. Z chęcią będę go czytać...i super,że będzie on miał kilka tematyk a nie tylko jedną ;) Super jeszcze raz i dużej oglądalności życzę :* W.

    ReplyDelete
  9. chętnie zobaczyłabym post z Twoją poranną rutyną, zawartością torebki oraz ulubionymi aplikacjami :*

    ReplyDelete
  10. Dodaj post ze swoim chlopakiem opowiesz jak sie poznaliscie i wstaw mase zdjec bo masz super zdjcia z nim! ;)

    ReplyDelete
  11. Fajnie by było poczytać o tym, jak się zaaklimatyzowałaś w Londynie i jak szybko nauczyłaś się języka :) Pozdrawiam z Białej Podl :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. w takim razie zapraszam na bloga w przyszłym tygodniu, bo mam w planach dodać post opowiadający o mojej przeprowadzce do Londynu i o wszystkim co jest z tym związane :-) aaaa, Biała Podlaska! pozdrawiam również!

      Delete
  12. Życzę powodzenia w blogowaniu! Na pewno będę do Ciebie często zaglądać :)

    ReplyDelete
  13. Jejciu! raptem 3 czy 4 wpisy a już widzę że będzie fajnie. Obserwuje Cię już ładny kawałek czasu na instagramie i ciesze się że utworzyłaś miejsce w którym zobaczę nie tylko co jesz i gdzie bywasz ale też poznam poznam jako osobę, na tyle na ile nam - internautom - pozwolisz;). Wydajesz się strasznie ciekawą życia i pełną energii dziewczyną. Może nie odkryje ameryki mówiąc że Cię nie znam - ale za uśmiech i pogodę ducha otwarcie mówię że darzę sympatią! Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy!
    Powodzenia w blogowaniu, ściskam!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete