20 April 2015

siłownia + ćwiczenia które wykonuję

Hej kochani!

W dzisiejszym poście chcę wam opowiedzieć o ćwiczeniach, które wykonuję oraz o tym jak często ćwiczę i co mnie do tego motywuje. Wiele z was chciało się o tym dowiedzieć, tak więc mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :-)



A wiec co mnie motywuje? Ja sama jestem dla siebie motywacją. Ćwiczę, aby być z siebie dumna, żeby odreagować po całym dniu i wymęczyć się. Kiedyś lubiłam patrzeć na zdjęcia wysportowanych i wyrzeźbionych dziewczyn na instagramie lub na tumblr, ale w niczym mi to nie pomagało. Wręcz przeciwnie. Poprzez te zdjęcia narzekałam na samą siebie i wmawiałam sobie, że nigdy nie będę w stanie tak wyglądać.
Na siłownię zaczęłam chodzić już grubo ponad rok temu, ale tak jak już pisałam, musiałam zrezygnować z powodów zdrowotnych, później zgubiłam wejściówkę i kompletnie wybiłam sobie to z głowy, ale.. po kilku miesięcznej przerwie na nowo znalazłam motywację. Postanowiłam, że znowu zacznę ćwiczyć. Nie dla kogoś, nie żeby ładnie wyglądać w wakacje, ale dla samej siebie, żeby dobrze czuć się we własnym ciele i żeby być z siebie dumna.
W związku z tym, że Maciek pracuje na siłowni jako trener personalny, powiedział mi co i jak mam robić, jak często mam ćwiczyć i jakie ćwiczenia będą dla mnie najlepsze.
Na siłownię chodzę niestety jedynie 2, góra 3 razy w tygodniu, ze względu na to, że nie zawsze mam czas. Dojazd zajmuje mi całkiem sporo, więc często zdarza się tak, że po prostu ćwiczę w domku. Żałuję, że nie zawsze mam czas na siłownie, bo uwielbiam tam ćwiczyć. Dzięki temu mogę sobie odreagować i się wymęczyć. Jak byłam młodsza, to zawsze powtarzałam sobie, że muszę się zmęczyć, żebym później miała po czym odpoczywać i do dziś się tego trzymam.
Mam obsesję na punkcie brzucha i codziennie mogłabym go ćwiczyć! Wykonuję proste ćwiczenia, takie jak nożyce, zwykłe brzuszki, brzuszki z piłką, plank, krzesełko przy ścianie. Kiedy ćwiczę w domu, zawsze włączam sobie piosenki, które jeszcze bardziej mnie motywują, zamykam się w pokoju i ćwiczę. Na siłowni natomiast każdego dnia ćwiczę inną część ciała. Pierwsze 10-15 minut poświęcam na rozgrzewkę, najczęściej na schodkach, lub na bieżni. Później ćwiczę to, co zaplanował mi Maciek, czyli głównie nogi, ramiona, pośladki lub plecy.
Na siłowni jestem zazwyczaj ponad godzinę. Po ćwiczeniach lubię wypić sobie zdrowego owocowego szejka oraz zjeść banana i jabłko. Nie piję białka i jak na razie nie mam tego w planach.

Dziś niestety nie ćwiczyłam, bo pół dnia spędziłam w college a później miałam mnóstwo rzeczy do załatwienia, więc poćwiczę sobie jutro! Chociaż, w sumie jest dopiero 21:15, więc może.. może akurat znajdę jeszcze czas!

A wy jak często ćwiczycie i jaką część ciała lubicie ćwiczyć najbardziej? :-)

Zmykam na You Can Dance, buziaki i miłego wieczorku!

+ dziękuję kochanej Kornelii za pomoc z upiększeniem mojego bloga, JESTEŚ NAJLEPSZA :*



14 comments:

  1. Bardzo bym chciala miec takiego chlopaka ktory by mnie motywowal do cwiczen. Jak bede w Londynie to niech mnie potrenuje xxx swietny blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale Paulina ponoć sama się motywuje do ćwiczeń, a nie chłopak, no chyba, że nie umiem czytać "ja sama jestem dla siebie motywacją"

      Delete
  2. bardzo chcialabym miec takiego chlopaka ktory by mnie motywowal do cwiczen ! Xx jest swietny

    ReplyDelete
  3. "musze się zmęczyć by mieć po czym odpoczywać " aż sobie to zapiszę gdzieś! :*

    ReplyDelete
  4. wyglądasz świetnie! piękny brzuszek <3 ja zaczęłam chodzić na siłownie dokładnie 2 miesiące temu i tak mi sie spodobało, że nie wyobrażam sobie przestać :o najpierw moim celem było schudnąć i dobrze wyglądać w wakacje, ale po tych 2 miesiącach, można powiedzieć że bardzo krótkim czasie też zaczęłam bardziej myśleć o zdrowiu i lepszym samopoczuciu (chociaż wymarzone idealne ciałko dalej gdzieś pozostaje :P) i stało sie to dla mnie nawet ważniejsze ;) ja też uwielbiam robić brzuch, ale też przysiady ze sztangą, wykroki, biceps i triceps :D polecam, haha! :D natomiast brzuszków z piłką, plank, krzesełko przy ścianie niestety nigdy nie robiłam, na czym dokładnie polegają te ćwiczonka? :) Brzmią ciekawie :D
    Buziaki :*
    PS. Notka jak zwykle świetna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. brzuszki z piłką robię na wiele sposób, na przykład odbijam piłkę (miekką) od ściany, robię brzuszek i ją łapie, lub wykonuje to ćwiczenie z drugą osobą i ta osoba podaje mi piłkę i muszę zrobić brzuszek żeby ją złapać :-) jeśli chodzi o plank, to wygląda to mniej więcej takhttp://www.womenshealthmag.com/files/images/0906-plank.jpg a krzesełko przy ścianie wygląda tak, że opieram się plecami o ścianę i siedzę w takiej pozycji, w jakiej siedziałabym na krześle. mam nadzieję, że pomogłam, buziaki :*

      Delete
  5. masz świetny brzuch :) ja mogę być tylko raz w tygodniu na siłowni ale w domu polecam do ćwiczenia to https://www.youtube.com/watch?v=HrpW5PliIdU&list=PLvs0eOWtR6obV6HiFeqgKHVFfuGQE8Ots&index=2 może Ci się spodobają ćwiczenia
    polecam ogólnie cwiczenia z yt , gdzie ciągle ktoś mówi, motywuje :D
    ale z muzyką też spoko

    ReplyDelete
  6. I tylko dzięki tym ćwiczeniom masz taki świetny brzuch ? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, ale kiedyś tańczyłam i byłam cheerleaderką i myślę, że to też dużo mi dało :-)

      Delete
  7. jakie wykonujesz ćwiczenia na pupę?

    ReplyDelete