17 April 2015

something more about me

Cześć wszystkim!

W związku z tym, że na ogół jestem dosyć zakręconą osobą, nie pomyślałam o tym, że zamiast opisywać swoje ulubione miejsce w Londynie powinnam najpierw opisać samą siebie, dlatego chcę poświęcić ten post na odpowiedzi na najczęściej zadawane przez was pytania i na kilka słów o mojej osobie :-)


Pewnie trudno w to uwierzyć, ale mam już 19 lat! Tak, 19! Zdaje sobie sprawę z tego, że wyglądam na o wiele młodszą i jak na razie nie spotkałam się jeszcze z osobą która zgadła mój wiek. Ludzie zazwyczaj dają mi 16, góra 17 lat. Kiedyś bardzo się tym przejmowałam i na siłę próbowałam zmienić swój wygląd, chociażby poprzez malowanie włosów na ciemniejszy kolor i mocny makijaż, ale szybko z tego zrezygnowałam i zaakceptowałam siebie taką jaką jestem. Jestem też bardzo drobna i mam jedynie 162cm wzrostu, ale to akurat od zawsze w sobie lubiłam i gdyby była taka możliwość, mogłabym być nawet niższa i absolutnie nie widzę w tym nic złego. Jestem straaaaasznie wrażliwą osobą i podchodzę do wszystkiego bardzo emocjonalnie, nawet i do tego bloga i uwierzcie, że baaardzo przeżywam każdy wasz komentarz, każdą opinię i cały czas planuję co ciekawego mogłabym wam pokazać, jak to zaprezentować, a od dwóch dni ciągle noszę przy sobie lustrzankę, także zdjęć mam już naprawdę sporo. Jak długo mieszkam w Londynie? Pewnie większość z was będzie zaskoczona, ale w Londynie mieszkam dopiero od czterech lat, nawet nie całych, bo przeprowadziłam się tutaj pod koniec czerwca. Sama ciągle jeszcze poznaje to miasto i mam sporą listę miejsc, które chciałabym odwiedzić. Obecnie uczę się w college i jestem na dwuletnim kursie z prawa&biznesu, który jak na razie bardzo mi się podoba i cieszę się, że wybrałam akurat taki kierunek. Początkowo chciałam uczyć się tylko prawa, bo to interesuje mnie najbardziej, ale ostatecznie wybrałam też biznes. Uczę się między innymi księgowości, marketingu i komunikacji pomiędzy biznesowej i może wydaje się to bardzo nudne, ale w rzeczywistości jest to naprawdę ciekawe i gdyby nie mój bezsensowny plan lekcji to nie narzekałabym na moją szkołę ani trochę. A o tym dlaczego się przeprowadziłam, jak zaaklimatyzowałam się w Anglii i jak poradziłam sobie na samym początku mam zamiar napisać oddzielny post, tak więc zainteresowanych zapraszam w przyszłym tygodniu :-)

Mam nadzieję, że odpowiedziałam na wasze pytania i że udało się wam dowiedzieć czegoś więcej o mnie, buziaki i miłego weekendu! :*

P.S czy bylibyście zainteresowani postem na temat moich ćwiczeń i codziennej diety? chciałam też pokazać wam jak przygotowuje swoje zdrowe śniadanko, ale to wszystko zależy od was, tak więc czekam na wasze opinie!



butki: converse
spodnie: dostałam je od koleżanki, a na metce jest napisane, że są z 'KRISTEN' 
kurtka: h&m 
bluzka, którą ledwo widać: bershka


24 comments:

  1. tak! ćwiczenia + dieta, czekam z niecierpliwością! w końcu się wszystkiego dowiem! hihi <3

    ReplyDelete
  2. Czekam z niecierpliwością na post o diecie i ćwiczeniach! :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie będzie poczytać o Twoich ćwiczeniach i odżywianiu :) miło by było gdybyś jeszcze pisała z jakich sklepów są ubrania ze zdjęć. Bardzo mnie ciekawi gdzie kupiłaś te spodnie bo właśnie takich szukam ;)

    ReplyDelete
  4. Nie przejmuj się negatywnymi opiniami jeśli takie się pojawiają. Jestes tak pozytywną osobą, że z wielką chęcią tutaj zaglądam. :)

    ReplyDelete
  5. Tak, tak, tak! Uwielbiam posty o zdrowym trybie życia :)

    ReplyDelete
  6. Z chęcią będe czytać Twoje kolejne wpisy bez wzgledu o na to o czym one będą, bo jesteś świetna ! :*

    ReplyDelete
  7. Hej,z chęcia przeczytałabym 50,albo chociaż 20 faktów o Tobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, w sumie to bardzo dobry pomysł! pomyślę nad tym :-)

      Delete
  8. Bardzo fajny pomysł że założyłas bloga,już początki masz świetne.Gratuluje !
    Nie myślałaś aby zalożyć coś w tym stylu jak ask jak inne blogerki,aby móc odpowiadać na pytania fanów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :* wątpię, że mam jakichkolwiek fanów, haha! może kiedyś założę :-) na razie pytania możecie zadawać tutaj, lub na instagramie

      Delete
    2. Ja jestem twoją fanką i myślę że jest wiecej takich osób ;)

      Delete
  9. Napiszesz coś o dbaniu o włosy, cerę itp? ;)

    ReplyDelete
  10. Tak, zrób posta o diecie i ćwiczeniach!
    Ślicznie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :* a post już mam prawie zaplanowany, także zapraszam niedługo!

      Delete
  11. ja czekam na notkę o Twoim życiu w Londynie, jak poznałaś Maćka i Kamile i ciekawostek z życia w UK! Buziaki, jest super!:*

    ReplyDelete
  12. Fajnie że dodajesz bardzo systematycznie posty <3 Zapowiada się tak supcio!
    Po przeczytaniu tego posta przypomniała mi się nasza sesja! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałam dodawać coś codziennie lub co drugi dzień, ale chyba nie dam rady, haha :-( ja ostatnio akurat pokazywałam Agacie zdjęcia z naszej sesji :D super było!

      Delete
  13. PODSUMOWUJĄC, czekamy na: ćwiczenia i dieta, początki w londynie, cera i włosy, ode mnie propozycja Twojego makijażu / kosmetyków jakich używasz :D CZEKAM <3!

    ReplyDelete
  14. Ile masz wyswietleń do tej pory?

    ReplyDelete
  15. a ja jestem ciekawa jakie lubisz czytac czasopisma, ksiażki jakie filmy lubisz ogladac :) takie np zestawienie miesiaca :) super blog ! ciesze sie ze go zalozylasz i powdzenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajny pomysl, postaram sie cos takiego przygotowac :-)

      Delete
  16. http://kstepienphoto.blogspot.co.uk/?m=1 Zapraszam na mojego bloga :) Może spodobają Ci się moje prace :) Ja rownież mieszkam w UK i Twojego bloga będę często odwiedzać, ponieważ miło czyta się czym zajmują sie Polacy tutaj (tymbardziej rówieśnicy ) :) Czekam na post w którym więcej opiszesz o swoim przyjeździe tutaj :) Pozdrawiam i powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    ReplyDelete