1 May 2015

01/05, ulubieńcy miesiąca i to, co lubię najbardziej

Cześć kochani,

Jest już maj! Jak ten czas szybko leci..
Od wtorku codziennie próbuję napisać nowy post, ale... ciągle mam coś na głowie. Marzę o odpoczynku i ogromnie się cieszę, że już piątek. Na szczęście mam też wolny poniedziałek, więc mam nadzieję, że uda mi się zrealizować wszystkie swoje plany i troszkę wypocząć.
Jaką macie pogodę? Ostatnio w Londynie było przepięknie. Świeciło słoneczko i czułam się tak, jakby było już lato, ale niestety, jak to w Londynie, pogoda zrobiła się gorsza i jest już o wiele chłodniej.. oby tylko nie zaczęło padać!

W dzisiejszym poście chcę podzielić się z wami produktami, które bardzo polubiłam w tym miesiącu, moimi ulubionymi filmami, piosenkami i tym, co lubię :-) no to zaczynam!




Uwielbiam Bio Oil! Mam bardzo suchą i delikatną skórę na twarzy i dzięki temu, że używam Bio Oil, moja skóra jest o wiele bardziej nawilżona i milsza w dotyku. Próbowałam już wiele kremów i maseczek, jednakże poprzez to, że mam alergię, na mojej buzi zawsze pojawiały się czerwone plamki lub wysypka. Bio Oil to jedyny olejek który nie ma złego wpływu na moją skórę, dlatego polecam go wszystkim, którzy mają taki sam problem jak ja. Ponadto Bio Oil jest także super na blizny, a poprzez alergię mam ich całkiem sporo i dzięki temu, że się nim smaruje, stają się coraz mniej widoczne.


O odżywce 'Jantar' dowiedziałam się w internecie i poprosiłam babcię, żeby przywiozła mi ją z Polski. Dzięki niej moje włosy stały się grubsze i nie rozdwajają się tak bardzo jak kiedyś, oraz wolniej się przetłuszczają. Kiedyś potrafiłam myć grzywkę nawet dwa razy dziennie, a odkąd stosuję tą odżywkę, moje włosy są super lśniące nawet dwa dni po umyciu i wyglądają zdrowo i świeżo.


Kilka dni temu kupiłam tą paletę w h&m i jestem z niej baaardzo zadowolona! Podkreślam sobie brwi ciemnym brązem i dzięki temu, że cienie do oczu są bardzo delikatne, zaczęłam więcej ekperymentować ze swoim makijażem i od czasu do czasu maluję także oczy.


Jedna z moich ulubionych książek! Opowiada naprawdę ciekawą historię i nie mogłam się od niej oderwać. Czytam ją już drugi raz i jest wspaniała! :-) Oglądałam też film na podstawie tej książki i byłam tak samo zachwycona. Muszę jak najszybciej wybrać się do księgarni po drugą część!

Kilka moich ulubionych piosenek:

1. I See Fire 
2. Another Love
3. See You Again 
4. Riptide
5. Habits

Oraz moje ukochane filmy:











A wy, jakiej muzyki słuchacie i jakie macie ulubione filmy? Chętnie posłucham i obejrzę coś nowego!

A przy okazji, jeżeli macie do mnie jakieś pytania, możecie zadać je pod tym postem i postaram się na nie odpowiedzieć w najbliższym poście :-)

Buziaki,
Paulina

12 comments:

  1. Chcialabym wiedziec czy jak czytalas lub ogladalas filmy po angielsku to wszystko rozumialas? A jesli nie rozumialas to od razu to sprawdzalas? Ja osobiscie rzadko w filmach rozumiem co mowia, bo robia to bardzo szybko. Przepraszam za taki natlok pytac, ale jestem bardzo ciekawa. Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zawsze wszystko rozumiałam. Kiedy czytałam książkę i nie rozumiałam niektórych słów, to starałam się domyśleć o co chodzi, lub tłumaczyłam sobie te słowa w słowniku, a jak oglądałam film, to potrafiłam kilka razy przewijać do tyłu, żeby zrozumieć najwięcej jak się da, lub oglądałam z napisami i patrzyłam na nie tylko wtedy, kiedy już naprawdę nic nie rozumiałam. Pozdrawiam również :*

      Delete
  2. Fajnie by bylo gdybys zrobila jakas notke cala po angielsku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziwnie byłoby mi pisać tutaj po angielsku, haha :-( nie wiem czemu!

      Delete
  3. A ja z filmów polecam 'Ostatnia Piosenka', 'Gwiazd Naszych Wina', 'Love,Rosie'. Jedne z moich ulubieńców :) Uważam, że warto obejrzeć :) Ciekawy post, czekam na kolejny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam wszystkie z wyjątkiem 'gwiazd naszych wina', muszę obejrzeć koniecznie :-)

      Delete
  4. Jesli chodzi o filmy to 'Gwiazd naszych wina' tez zdecydowanie polecam :) film mega :) ale lubię tez film ' obsesja '
    , ' bez mojej zgody' , ' niebo istnieje naprawde '. ostatnio kupiłam książkę ' zostań jesli kochasz ' i tez zaczynam ja właśnie czytać :) 'holiday' , 'safe haven ' , ' zaginiona dziewczyna ' to tez moje ulubione filmy :)!! Także widzę ze mamy podobnych ulubieńców :) o
    Czym bedzie następny post? Z niecierpliwoscią czekam na kazdy kolejny !:) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  5. Odzywka do wlosow jezt swietna! Rowz
    niez jej uzywam i jestem zachwycona:) jak bedzie Ci sie nudzilo polcam przeczytac hopeless :) druga czesc losing hope polecm przeczytac po jakims czasie poniewaz.jest o tym samym tylko z perspektywy innej osoby ale i tak jest super :)
    Pozdrawiam, Kasia ;*

    ReplyDelete
  6. Mamy takie same ulubione filmy! I też polecam The fault in our stars! ;*

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam te same piosenki! Z filmów polecam Zbuntowaną i Niezgodną!
    Pozdrawiam
    Mój blog ❤️

    ReplyDelete
  8. "Gwiazd naszych wina" książka zdecydowanie lepsza, zresztą jak zawsze. Film wgl nie opowiada tego tak jak książka... Polecam wszystkim.
    Adele- uwielbiam jej słuchać.. Kiedyś moja Idolka i number one na liście moich ulubionych piosenek.. Teraz jednak przestalam jakos jej sluchac i wracam do niej wieczorami gdy jest mi smutno itp.

    podkowaa.blogspot.com
    Zapraszam! Rowniez mieszkam w UK i mam notkę o UK itd. Może chcialabys przeczytac i zobaczyć czy rowniez masz takie zdanie jak ja ;)

    Pozdrawiam ciepło! :*

    ReplyDelete
  9. kilka dni nie wchodziłam tutaj, a tu 3 posty na mnie czekają! haha mega niespodzianka:)
    Wszystkie filmy oglądałam, poza Safe Haven, może się skusze!
    Osobiście, polecam Ci "About Time" i "Perfect Sense" daj znać jak coś nowego obejrzysz!

    ReplyDelete