14 May 2015

aloha from deer

Dzień dobry kochani,

Korzystając z wolnego dnia od szkoły, postanowiłam, że przerobię zdjęcia i dodam post z nową stylizacją. W poniedziałek rano dostałam przesyłkę z piękną bluzą od alohafromdeer w której od razu się zakochałam i na pewno będę ją teraz często nosić!

Ostatnio w Londynie było dosyć cieplutko i wyjęłam z szafy wiosenne rzeczy, a dzisiaj.. dzisiaj pogoda całkowicie się zmieniła! Jest szaro i ponuro, a później ma jeszcze padać.. także znowu będę musiała przyszykować sobie kurtkę i szalik! Uwielbiam słońce i piękną pogodę, bo bardzo mnie to motywuje, no ale cóż.. na dzisiaj będę musiała znaleźć sobie jakąś inną motywację!

A Wy jaką macie pogodę i jak wam idzie w szkole? Koniec już coraż bliżej, ja mam jeszcze tylko tydzień i waaakaaaacje! Tylko co to za wakacje w kurtce.. oby było słonecznie!









bluza: alohafromdeer
spodnie: topshop 
buty: adidas
koszula: h&m 

Buziaki, Paulina! :* 

4 comments:

  1. W mojej miejscowości, też ponuro :( Cała Anglia ;(
    A dzis zdawalam egzamin i zostal jeszcze ustny, który mam za tydzien.. Mam nadzieje, że zdam ;)
    Świetna ta bluza!
    Pozdrawiam ;)

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. U mnie w Polsce dziś cały dzień pada :( ja od dziś cieszę się wakacjami, wczoraj miałam ostatni egzamin :) i w sumie ta pogoda sprzyja nadrabianiu zaległości serialowych :D podrawiam i powodzonka w tym ostatnim tygodniu szkoły :*

    ReplyDelete
  3. Za free masz ubrania? łoo też tak chce ;< :D

    ReplyDelete
  4. U nas dzisiaj na przemian lało i wychodziło słońce ;)
    Rzeczywiście przepiękna ta bluza ;*
    Ale wam dobrze, my musimy jeszcze prawie 2 miesiące chodzić do szkoły!!
    Mój blog ❤️

    ReplyDelete