28 May 2015

casual ootd

Cześć kochani, 

Każdy dzisiaj pracuje, albo ma coś innego do załatwienia, a moja mama jest w Polsce, więc.. dzisiejszy dzień spędzam sama ze sobą! Znacie jakieś ciekawe filmy? Mam duży zapas jedzenia, a nie mam co oglądać, haha!
Rano udało mi się namówić Maćka, żeby zrobił mi kilka zdjęć, więc pokażę wam jak lubię się ubierać w wolne (i leniwe) dni.

Miałam do odebrania paczkę i musiałam pójść na zakupy, więc ubrałam się szybko, bo najbardziej zależało mi tylko na tym, aby było mi wygodnie!








sweterek: h&m
buty: converse
koszulka: bershka 
torebka: river island
spodnie: kristen

Buziaki, 
Paulina

4 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz:) Polecam Lol i Ostatnia piosenka:) http://kochajzyciee.blogspot.com/ -zapraszam:>

    ReplyDelete
  2. Zacznijmy od nowa, Diabeł ubiera się u Prady, 500 dni miłości, Niezgodna, Wszystko za życie - moje typy na dzień z filmami :)

    ReplyDelete
  3. Całym serduchem polecam "The best of me" <3 ! ;)

    ReplyDelete
  4. Świetny strój :) Jejku tak strasznie podobają mi się te domki w Londynie :(

    ReplyDelete