25 May 2015

dzień matki

Hej kochani,

W związku z tym, że jutro jest dzień matki, a ja co roku mam problem z wyborem odpowiedniego prezentu, postanowiłam, że napiszę wam tutaj kilka propozycji prezentów na ostatnią chwilę i może akurat coś wam się spodoba :-)

Moja mama ma teraz tygodniowy urlop i wraca dopiero w sobotę, więc obchodziłyśmy dzień matki już w czwartek. Moim zdaniem w dniu matki nie chodzi o prezent, bo prezenty dajemy sobie także na urodziny i święta. W dniu matki chodzi o to, żeby spędzić ten dzień z mamą i pokazać jej, jak bardzo jest dla nas ważna. W tym roku akurat zaprosiłam mamę na kawę i na spacer, a prezent dostanie ode mnie po powrocie i niestety nie mogę wam tutaj napisać co to będzie, bo mama czyta mojego bloga i nie chcę jej zepsuć niespodzianki, ale mogę jedynie zdradzić, że prezent, który jej przygotowałam, znajduje się na liście prezentów poniżej.
Pozdrawiam Cię, mamo!

A więc o to lista prezentów, które moim zdaniem, spodobają się każdej mamie:

1. Biżuteria - Wiadomo, że każda mama jest inna i każda mama ma inny gust. Jedej podoba się złoto, a drugiej srebro, więc przy wyboże biżuterii, każdy musi kierować się upodobaniom swojej mamy. Uważam, że nowa bransoletka, kolczyli lub łańcuszek to super prezent i dzięki temu, że mama dostanie coś takiego od własnego dziecka, będzie to nosić z wielka duma.
2. Kwiatki - co tu dużo mówić, każda kobieta kocha kwiaty, którymi może udekorować pokój!
3. Wspólne wyjście - chociażby do kina, lub na kawę. Nie każda mama ma na to czas w ciagu tygodnia, dlatego wydaje mi się, że dzień mamy to idealna okazja.
4. Karta podarunkowa do ulubionego sklepu - bo kto nie lubi zakupów? Dzięki temu mamy będa mogły kupić sobie to, o czym marza, lub to, co jest im akurat potrzebne!
5. Perfumy!
6. Ramka z wywołanym wspólnym zdjeciem - ładnie przyozdobi pokój i będzie przypominać mamie o jakimś fajnym momencie!
7. Kupon do spa, lub na masaż
8. Ksiazka
9. Tort własnej roboty! Mama na pewno to doceni!
10. Śniadanie, obiad, lub kolacja zrobiona samodzielnie. Ulubiona potrawa mamy!
11. Nowa torebka
12. Nowa pościel i poduszki do sypialni!
13. Kosmetyki
14. Kubek lub filiżanka

Prezentów jest mnóstwo, jednakże najważniejsze jest to, aby nie zapomnieć o swojej mamie w ten ważny dzien i to, aby spędzić z nia trochę czasu i sprawić, że będzie szczęśliwa!

A wy co kupujecie/macie zamiar kupić swojej mamie?

Buziaki,
Paulina

3 comments:

  1. Storczyka ��

    ReplyDelete
  2. Moja mama dostała kolejnego charms'a z Pandory do kolekcji :) Taka bransoletka moim zdaniem jest super, przy każdej ważniejszej okazji można zakupić zawieszkę i nosić na ręcę jako wspomnienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też tak uważam! ja również mam taką bransoletkę i nie wiem co bym bez niej zrobiła! :-) :*

      Delete