17 May 2015

dzień w Hyde Parku


Hej kochani, 

Od kilku dni mamy w Londynie piękną pogodę i w związku z tym, że oboje z Maćkiem mieliśmy wolną sobotę, postanowiliśmy wybrać się do centrum, a dokładniej do Hyde Parku. Bardzo lubię spędzać tam wolny czas, zwłaszcza latem i wiosną. Można wypożyczyć tam leżaki, rowery, łódki, zrobić piknik, lub po prostu spacerować - czyli wszystko to, co lubię robić najbardziej. Tego dnia postanowiliśmy akurat wynająć rowery i pojeździć wokół parku. Wzięłam ze sobą lustrzankę, więc porobiłam mnóstwo zdjęć, żeby pokazać wam moje kolejne ulubione miejsce. Mam nadzięję, że wam się spodoba :-)
Możecie też dodać mnie na snapchacie, na którym często staram się coś dodawać, mój login to pplandowskaa. 
Chętnie poczytam też o tym, jakie posty interesowałyby was najbardziej i co chcielibyście najchętniej przeczytać, także czekam na ciekawe propozycje! 



















Buziaki, 
Paulina 

14 comments:

  1. Świetne zdjęcia :*
    Może room tour?!^^

    ReplyDelete
  2. A ja bym z checią poczytała o waszej miłości. Jak się poznaliście i wgl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. daj już spokój- piszesz to pod każdym postem

      Delete
  3. Zazdroszczę mieszkać w londynie:))
    http://kochajzyciee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hej zrobisz post jak wykonujesz makijaż? czego używasz itp. widzę że się malutko malujesz ale też chciałaym zmienić swój wygląd na bardziej naturalny więc może mi pomożesz takim postem?;)

    ReplyDelete
  5. Jak używiasz wcierki z Jantara ? Zrobisz post o pielegnacji włosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcieram w skore glowy zaraz po umyciu :-) moge zrobic!

      Delete
  6. Super miejsce, nie dziwne że Twoje ulubione.
    Mój blog ❤️

    ReplyDelete
  7. A może zrób post o swojej rodzinie i Maćku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale co cię obchodzi jej rodzina ? ;o lepiej zająć się swoją c'nie?

      Delete
  8. Post o pielęgnacji włosów i paznokci, jakich uzywasz kosmetykow do tego i jakich kosmetykow używasz do makijażu ;)

    ReplyDelete
  9. Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia! Mega pozytywne :)

    ReplyDelete