22 May 2015

fruiteatox

Dzien dobry kochani,

W zwiazku z tym, ze dostalam wiele pytan na temat herbatki fruiteatox, postanowiam, ze napisze wam o niej cos wiecej. 
Z czystym sumieniem moge wam ja polecic! Nie mowie tego dlatego, ze dostalam od nich darmowa paczke, bo nie pisalabym pozytywnie o czyms, co nie zasluguje na pochwale, ale ta herbatka to naprawde super sprawa! 

Z zestawie sa dwa opakowania - jedna herbata jest na rano, a druga na wieczor. Obie są bardzo pyszne. Ta na rano jest cytrynowa, a na wieczór - pomarańczowa. Podczas 'kuracji' z tą herbatką, codziennie rano piłam jedną do śniadania i zawsze mnie rozbudzała i dodawała mi więcej energii.
W związku z tym, że w ciągu dnia dużo się ruszam i ćwiczę, zauważyłam, że byłam podwójnie zmęczona, ponieważ poprzez picie tej herbatki paliłam dwa razy więcej kalorii. Na początku nie wiedziałam co się ze mną dzieje! A potem pomyślałam sobie.. no tak.. przecież piję tą herbatę!

Pomarańczową herbatę piłam na noc, chwilkę przed snem. Dzięki niej stawałam się bardziej zrelaksowana i senna i o wiele lepiej mi się po niej zasypiało.

Podsumowując, myślę, że warto ją przetestować :-) Jednakże pamiętajcie o tym, że każdy organizm reaguje na wszystko inaczej, więc nie zapewniam, że będziecie czuli się po niej tak samo jak ja.

Buziaki,
Paulina


6 comments:

  1. super! a gdzie można takie dostać? :)

    ReplyDelete
  2. A dostepna jet jakos w zasiegu polski czy raczej nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej :) możesz ją dostać tutaj: www.mydetoxtea.pl :)

      Delete
  3. Mam pytanie ile ważysz,że tak świetnie wyglądasz ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzadko sie waze, ale mysle, ze okolo 48-50kg :-)

      Delete