24 May 2015

ootd



Dzień dobry!

Wspominałam już, jak bardzo kocham słońce i piękną pogodę?
Od razu mam wtedy więcej siły i energii i lubię eksperymentować z ubraniami. Zimą ubieram się tak, aby było mi ciepło i wygodnie, a wiosną lubię spędzić więcej czasu na zakupach i w domu przed lustrem i każdego dnia staram się wyglądać inaczej.
Od niedawna pokochałam balerinki! Nigdy nie byłam ich fanka, wolałam conversy, lub każde inne trampki i nigdy nawet nie patrzyłam na inne buty, aż do momentu, kiedy w Tk Maxx znalazłam piękne, czarne, skórzane baleriny! (i to na wyprzedaży!). Uwielbiam je i ostatnio bardzo często je nosze.

Mam nadzieje, ze stylizacja wam się spodoba!
Milej niedzieli :-)














koszula: h&m 
sweterek: bershka 
spodnie: pull&bear 
torebka: river island 
okulary: river island 


a zdjęcia zrobiła mi moja ukochana mama Renia!

buziaki,
Paulina

12 comments:

  1. Super stylizacja! :) Bardzo mi sie podoba sweterek i rzeczywiście balerinki cudne! Fajnie z Mama wyglądacie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Paulina, co kupujesz mamie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moge odpowiedziec na to pytanie dopiero w sobote, haha!

      Delete
  3. Sliczne Kimono! Wlasnie znalazlam Twojego bloga i obydwie jestesmy z Bialej I mieszkamy w Anglii! ha ha wpadnij na mojego bloga jak masz chwile: www.shoesstylesmile.wordpress.com xx

    ReplyDelete
  4. Bardzo dziewczęco wyglądasz ;) Ile masz lat rocznikowo?

    ReplyDelete
  5. Sweterek jest przepiękny, balerinki również-byłabym przeszczęśliwa, gdyby mi się udało takie zdobyć :3
    Wyglądasz promiennie :)

    ReplyDelete
  6. Dlaczego w sobote? W Anglii jest inaczej? Mama czyta bloga?

    ReplyDelete
  7. Już znam odpowiedz, przeczytalam wpis. ������

    ReplyDelete