31 May 2015

weekend w Margate

Hej kochani,

W związku z tym, ze Maciek miał wolny weekend, a już od dłuższego czasu planowaliśmy jakiś wyjazd, postanowiliśmy, ze razem ze znajomymi wybierzemy się nad morze.
Wyjazd był bardzo spontaniczny, ponieważ tak naprawdę wszystko obgadaliśmy w piątek rano, a o 13 byliśmy już w drodze. Sama byłam w szoku, ze wszystko tak szybko się potoczyło, bo zawsze mam wszystko dokładnie zaplanowane i przygotowane kilka dni wcześniej.
Strasznie się zdenerwowałam, ponieważ specjalnie naładowałam baterie w aparacie i kiedy chciałam zrobić zdjęcie hotelu, okazało się, ze nie wzięłam ze sobą karty pamięci, wiec.. musiałam pożegnać się z aparatem i niestety wszystkie zdjęcia byłam zmuszona zrobić telefonem. To właśnie dlatego lubię mieć wszystko zaplanowane!
Chcieliśmy zwiedzić nowe miejsce, w którym nigdy jeszcze nie byliśmy, wiec wybraliśmy Margate - mała i spokojna miejscowość w Kent. Bardzo spodobało nam się także to, ze są tam piaszczyste plaże, które nie zawsze można znaleźć w Anglii.

Droga do Margate zajęła nam niecałe trzy godziny. Wybraliśmy malutki hotel na obrzeżach miasta, z którego mieliśmy tylko dwie minutki do morza. Duzo spacerowaliśmy i chodziliśmy po plaży. Co prawda strasznie wiało, ale było przepięknie! Uwielbiam spędzać czas nad morzem.

Żałuje, ze zostaliśmy tam tylko do soboty, ale każdy z nas miał coś do załatwienia i musieliśmy wracać z powrotem do Londynu. Tak czy siak, bardzo fajnie było oderwać się od wszystkiego chociaż i na te dwa dni i myślę, ze na pewno jeszcze nie raz pojedziemy w tamte okolice.

Zapraszam do obejrzenia zdjec :-)
























Buziaki,
Paulina

4 comments:

  1. Mimo, że planowanie sobie takich wyjazdów ma swoje zalety to jednak spontaniczne mają swój urok ;) pozdrawiam!

    http://whitepuremind.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piekne zdjecia! Bede musiala sie tam wybrac <3

    ReplyDelete
  3. Gdzie kupione spodnie i jaki to model? Pozdrawiam! Zdjecia cudowne 💘

    ReplyDelete
    Replies
    1. joni jeans z top shop :-) dziękuję :*

      Delete