27 May 2015

znajomości internetowe

Hej kochani!

Jak wam mija dzień? W Londynie od kilku dni świeci słońce i jest bardzo ciepło, więc uśmiech prawie w ogóle nie schodzi mi z twarzy :-) !

W dzisiejszym poście chciałam napisać coś więcej na temat znajomości internetowych. Dla większości z was pewnie wydaje się to dziwne, ale ja osobiście uwielbiam poznawać nowe osoby przez internet.


Jedną z moich najlepszych przyjaciółek, Karolinę, poznałam przypadkowo w internecie. Znamy się już prawie 7 lat i codziennie ze sobą rozmawiamy. Już na samym początku naszej znajomości bardzo dobrze się dogadywałyśmy. Pierwszy raz spotkałyśmy się nad morzem, bo akurat obie byłyśmy wtedy na wakacjach. Spędziłyśmy razem dwa dni, a po jej wyjeźdźcie płakałam całą noc, bo strasznie mi jej brakowało i byłam smutna, że tak wspaniała osoba mieszka na drugim końcu Polski. Tak jak już pisałam, pochodzę z Białej Podlaskiej, która znajduje się na wschodzie Polski. Karolina natomiast mieszka koło Krakowa. Spędziłam z nią sylwester, później odwiedziła mnie na majówkę i nawet moja przeprowadzka do Londynu nie przeszkodziła nam w spotkaniach. Przyleciałam do niej na wakacje, później ona odwiedziła też i mnie. Nie wyobrażam sobie nie mieć z nią kontaktu. Codziennie wysyłamy sobie kilkanaście wiadomości, zdjęcia, filmy i nagrania głosowe. Myślę, że poprzez to, że nie widujemy się codziennie, nasza przyjaźń jest nawet i mocniejsza, a każde spotkanie wykorzystujemy jak tylko możemy i jest to coś wspaniałego.

Karolina nie jest jedyną osobą, którą poznałam przez internet. Jest wiele innych, super dziewczyn, które poznałam w podobny sposób. Z większościa z nich już się widziałam i cały czas utrzymujemy ze sobą kontakt. Każde nasze spotkanie jest bardzo ciekawe no i wiadomo, nigdy nie brakuje nam tematów do rozmów, bo zawsze mamy sobie dużo do opowiedzenia.

Uważam, że nie ma nic złego w posiadaniu 'internetowych znajomych'. W końcu mamy do użycia mnóstwo aplikacji takich jak skype, snapchat lub whatsapp, które ułatwiają nam komunikowanie się z osobami, które mieszkają daleko od nas. Dzięki temu nie musimy się ograniczać i myśleć, że fajnie byłoby kogoś poznać i mieć taką znajomą, bo możemy po prostu nawiązać z kimś kontakt i nawet nie zorientujemy się, jak szybko nadarzy się okazja na spotkanie.

Wiele osób udało mi się poznać także dzięki temu, że założyłam bloga. Dostałam kilka e-maili i poznałam naprawdę super dziewczyny, z którymi często piszę, a nawet i wysyłam sobie paczki. (Buziaki dla Gabrysi:*)


Dzisiaj akurat spotkałam się z przesympatyczną Patrycją, którą poznałam jakiś czas temu na instagramie. Widziałam, że dosyć często odwiedza Londyn, więc umówiłyśmy się na spotkanie i zrobiłyśmy piknik w Hyde Parku. Było naprawdę bardzo miło i na pewno spotkamy się jeszcze nie raz! Uwielbiam poznawać tak miłe i kochane osoby!

Buziaki,
Paulina

5 comments:

  1. Paulina uwielbiam Twojego bloga, piszesz tak lekko i swobodnie �� jak mam kiepski humor to tutaj wpadam i od razu mi lepiej☺�� oby tak dalej,super Ci gdzie! ����

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojeeej, nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło :* dziękuję!

      Delete
  2. Hej �� Moglabys podac jaki model jest tych trampeczek co jest zdjecie na instagramie( vogue, torba i wlasnie one ) ?
    Ps. Jesteś przesympatyczna!❤

    ReplyDelete
  3. Tez mam przyjaciółkę, ktorą poznałam przez internet. Znamy się już 5 lat,ale jeszcze nie mogłyśmy się spotkać.

    ReplyDelete