28 June 2015

a day in my life

Hej kochani,

W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam swoją stylizację, ale... uznałam, że to trochę nudne i chcę wam pokazać coś więcej! Postanowiłam, że zaprezentuje wam w skrócie jak spędziłam sobotę. Nie każda moja sobota wygląda tak samo, a wczoraj akurat wybrałam się z mamą i z siostrą na zakupy na Westfield, a później byłam na imprezie i uznałam, że mogę wam pokazać jak wygląda to centrum handlowe i jego okolice, oraz jak wyglądała reszta mojego dnia.

Zapraszam :-)





A zdjęcia śniadania nie ma, bo.. zjadłam po prostu najzwyklejsze w świecie kanapki i uznałam, że nie ma sensu ich fotografować, haha!




















narzutka: bershka
czarna koszulka: h&m
spodenki: primark
buty: select

kombinezon: bershka
buty: fashionpills

Buziaki,
Paulina

14 comments:

  1. Świetne ��

    ReplyDelete
  2. Hej czytam każdy post na Twoim blogu, piszesz tak swobodnie i dodajesz bardzo ładne zdjęcia :) Wzajemna obserwacja? Ja już obserwuje :) Zapraszam do mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/
    Pozdrowienia z Polski!

    ReplyDelete
  3. Ale ślicznie wyglądałaś! Świetny post. Uwielbiam Cię <3

    ReplyDelete
  4. Pięknie się ubrałaś na te zakupy. Galeria zachwyca. No i jeśli na jednym zdjęciu jest twoja mama - bardzo ładna z niej kobieta. Wygląda na to, że fajnie spędziłaś dzień :) Ja bardzo lubię być z mamą na zakupach, lub gdziekolwiek byle z nią <3

    www.hayjulka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO ZABAWY! SZCZEGÓŁY W LINKU PONIŻEJ! :D
    Liebster Blog Award 2015

    ReplyDelete
  6. Może przemyślałabyś założenie ask.fm? z każdym postem mam do Ciebie co raz to więcej pytań, a pisanie ich tutaj jest trochę niewygodne, myślę że dla Ciebie też mogło by być to lepsze rozwiązanie, zastanów się! buzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomyślę nad tym :-) w sumie to dobry pomysł!

      Delete
  7. uwielbiam takie posty, bo sama mam daily vloga na YT

    ReplyDelete