16 June 2015

dzień w Birmingham

Hej kochani,

Co tam u was?

W dzisiejszym poście chcę opisać wam swoją wczorajszą wycieczkę do Birmingham.
Pojechałam odwiedzić tam Patrycję, która obchodziła swoje 18 urodziny. Spędziłam cudowny dzień i uśmiech ani na chwilę nie schodził mi z twarzy. Łącznie byłam prawie przez 9 godzin w autokarze i w metrze, ale było warto i na pewno odwiedzę to miasto jeszcze nie jeden raz :-)

Byłam tak podekscytowana wyjazdem, że obudziłam się już godzinę przed budzikiem, czyli około 5 nad ranem. Pierwszy raz udało mi się wyszykować na czas i nie musiałam biegać jak szalona. Standardowo zapomniałam o karcie pamięci do aparatu, ale na szczęście zorientowałam się zanim wsiadłam do metra i szybko pobiegłam do domu..


Do autokaru wsiadłam już o 8:30, a o 11:40 byłam na miejscu. Oczywiście karta pamięci nie była jednyną rzeczą o której zapomniałam, bo nie wzięłam ze sobą także słuchawek.. jak można nie zabrać ze sobą słuchawek na tak długą podróż?! Cały czas zadawałam sobie to pytanie! Dobrze, że przynajmniej miałam książkę i że usiadłam koło kierowcy, który pozwolił mi ładować telefon, haha :-)

Patrycja bardzo fajnie zaplanowała nam dzień i oprowadziła mnie po swoim mieście. Byłyśmy na wielkim tarasie na dachu biblioteki, z którego miałyśmy przepiękne widoki. Spacerowałyśmy po głównej ulicy, pochodziłyśmy po sklepach i zjadłyśmy przepyszne chińskie jedzenie! Uwielbiam chodzić do chińczyka, a ten w Birmingham był jednym z lepszych, w którym byłam. 
Bardzo spodobało mi się to miasto!

Miałyśmy szczęście, ponieważ trafiła nam się cudna pogoda i było bardzo słonecznie. Żałuję, że nie mogłam zostać tam na noc, ale jeszcze całe wakacje przed nami i na pewno coś wymyślimy!

Uwielbiam takie dni i wyjazdy do nowych miejsc! Lubię czasami oderwać się od Londynu.

A wy, jak planujecie spędzić tegoroczne wakacje? :-)


















Buziaki,
Paulina

2 comments:

  1. Śliczny post! Do zobaczenia niedługo kochana!<3

    ReplyDelete
  2. Birmingham jest przepiękne. Warto spędzić tyle Godzin w podróży. Plus genialne outfity dziewczyny :*

    ReplyDelete