21 June 2015

fashion pills, ootd

Hej kochani,

Jak spędzacie niedzielę?

W środę dostałam paczkę z przepięknymi butami ze sklepu fashionpills! Co prawda na codzień nie chodzę w wysokich butach i większość z nich zazwyczaj mi się nie podoba, jednakże w tych zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Uważam, że są bardzo dziewczęce i idealne na lato. Są także bardzo wygodne. Dobrałam do nich jasno różową marynarkę z new looka, o której całkowicie zapomniałam i która leżała na dnie mojej szafy już od dłuższego czasu.

Jak wam się podoba stylizacja?















spodnie: topshop 
koszulka: h&m 
marynarka: new look 
okulary: river island 
torebka: river island

Buziaki, 
Paulina


10 comments:

  1. Wszystko idealnie ze sobą współgra, wyglądasz przepięknie. Uwielbiam Twój styl.
    dzas17mine

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam twoje stylizacje, są bardzo delikatne i dziewczęce. Cudowne :-)

    ReplyDelete
  3. czyli ty od razu poszlas do angielskiej szkoly? chciałabym przeprowadzić się do Anglii, ale mój język niestety jest słaby a jestem już po 1 liceum, nie wiem czy dałabym sobie radę nauczyć się języka na tyle, żeby iść tam do szkoły angielskiej... a co z polskimi szkołami? jak to jest? możesz coś o tym powiedzieć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, od razu poszłam do angielskiej szkoły :-) polskie szkoły są tylko w soboty, ale moim zdaniem są one dla osób które się tutaj urodziły, lub mieszkają w Anglii od bardzo dawna. chodziłam do takiej szkoły tylko przez miesiąc, bo strasznie się tam nudziłam. uczyłam się bardzo prostych rzeczy, musiałam opisać samą siebie, opisać wakacje, rodzine. wydaje mi się, że jeżeli ktoś przyjeżdża z Polski do Anglii i ma więcej niż 16 lat, nie ma sensu iść do takiej sobotniej szkoły. a jeśli chodzi o Angielską szkołę, to zależy na jaką trafisz. ja akurat trafiłam do takiej, do której przyszło mnóstwo osób z innego kraju i było mnóstwo dodatkowych zajęć, na których można było podszkolić angielski, a nauczyciele byli bardzo wyrozumiali i bardzo nam pomagali :-) dasz radę! powodzenia!

      Delete
  4. Meega! Piękne buty i świetny outfit! :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo pozytywny blog! Zajrzyj do mnie
    http://million-colours.blogspot.com/ ;) obserwuje!!!

    ReplyDelete