13 June 2015

jak dbam o ciało, hiddenbeauty

Hej kochani,

Czy wy też tak macie, że w wakacje całkowicie zapominacie o tym jaki jest dzień tygodnia? Dziś już sobota, a ja miałam wrażenie, że jeszcze wczoraj była środa!

W dzisiejszym poście chcę napisać wam coś więcej na temat kosmetyków do ciała, których używam na codzień. Niestety nie mogę za bardzo szaleć, ponieważ tak jak wiecie, mam alergie i muszę dokładnie wszystko testować i upewnić się, że nie dostanę potem wysypki. Lubię firmę ZIAJA i mam z niej całkiem sporo rzeczy. Zobaczcie sami! :-)

Wszystkie poniższe kosmetyki można znaleźć na stronie hiddenbeauty.

Mydło pod prysznic, jedno z niewielu, po którym nie mam wysypki ani żadnych krostek. Bardzo ładnie pachnie i jest idealne dla osób z wrażliwą skórą. Orzeźwia i moim zdaniem jest idealne na lato!


Malinowy peeling do ciała. Żałuję, że nie mogę go zjeść, haha! Pachnie przeeepięknie. Odświeża i wygładza całe ciało. Uważam, że jest super przydatny, zwłaszcza latem, po długim i upalnym dniu. 


Alergia = sucha skóra. A w moim przypadku - bardzo sucha! Cały czas muszę pamiętać o nawilżaniu, zwłaszcza rąk. Niestety nie pomagają mi zwykłe kremy nivea, więc postanowiłam wypróbować coś z ziaji i jak narazie bardzo dobrze się sprawdzają! Oba te kremy ładnie pachną, łatwo się rozprowadzają i przynoszą ogromną ulgę. 


Najlepsze na koniec! Masło kakaowe z ziaji. Rok temu na wakacjach w Polsce spędziłam pół godziny przy stoisku ziaji wąchając ich masła kakaowe, haha! Niestety nie mogłam żadnego z nich kupić i zabrać ze sobą do Londynu, ponieważ miałam tylko mały bagaż podręczny. Dzięki temu, że znalazłam to masło na stronie hiddenbeauty, zamówiłam największe jakie tylko było! Pachnie najpiękniej na świecie, natłuszcza skórę, a na dodatek poprawia koloryt i przyśpiesza opalenizne. Cudo!

A Wy w jaki sposób dbacie o swoje ciało i jakich używacie kosmetyków?

Buziaki,
Paulina

2 comments:

  1. Paulina, gdzie kupiłaś te szpilki co miałaś w sobote? Dawno je kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam je juz jakies dwa lata, kupilam w deichmann :-)

      Delete