11 June 2015

ootd Richmond

Hej kochani,

Na samym początku chciałam was przeprosić za to, że przez kilka dni nic tutaj nie dodawałam, ale w związku z tym, że zaczęły mi się już wakacje, starałam się wykorzystać każdy wolny dzień jak tylko mogłam i prawie cały czas byłam poza domem.
Na dzisiaj przygotowałam post, w którym pokażę wam swoją wczorajszą stylizację. Niestety pogoda w Londynie znów troszkę się popsuła i wcale nie czuć, że jest już czerwiec. Co prawda nie jest zimno, ale strasznie wieje wiatr i słońce chowa się za chmurami. Oby niedługo się poprawiło!

Wczoraj musiałam pozałatwiać kilka spraw, a w południe spotkałam się z koleżanką, więc ubrałam się tak, żebym wygądała w miarę elegancko, ale żeby było mi też wygodnie. Białą marynarkę kupiłam w h&m już w grudniu i zanim ją założyłam, minęło kilka dobrych miesięcy. Jestem niezdarą i niestety po każdym założeniu muszę dawać ją do prania, bo jak nie ubrudzę jej sosem, to ją czymś obleje i częściej leży w koszu na pranie, niż wisi na moim wieszaku.

+ Mam do was pytanie! Czy wolicie, jak dodaję tutaj stylizacje, czy jak piszę coś więcej, na przykład tak jak opisałam swoją przeprowadzkę do Londynu? Bardzo zależy mi na waszej opinii, ponieważ zaplanowałam sobie kilka postów na temat mojego collegu i różnic pomiędzy Polską, a Anglią i nie wiem, czy was to zainteresuje! Z góry dziękuję za wypowiedzi.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba! Zapraszam do oglądania :-)


















marynarka: h&m
koszula: h&m 
spodnie: topshop 
buty: adidas
torebka: river island
okulary: river island 
zegarek: rich gone broke 

Buziaki, 
Paulina

10 comments:

  1. Zainteresuje i to bardzo

    ReplyDelete
  2. dodawaj stylizacje i pisz coś więcej! Stylizacje są super, ale jak piszesz to jeszcze lepiej jest!
    Buziaki 😘😘

    ReplyDelete
  3. Czekamy na taka notke ! ;*

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie jak piszesz cos wiecej ��

    ReplyDelete
  5. najlepiej jedno i drugie! cały czas czekam z niecierpliwością na jakieś tematyczne posty, czyli coś w rodzaju jak post o przeprowadzce, więc na pewno tego typu wpisy będą świetne! szczególnie tematy które zaproponowałaś! już nie mogę się doczekać! a posty ze stylizacjami też uwielbiam! dzisiejsza jest mega! pięknie wyglądałaś!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. tak tak posty o takiej tematyce będą super :-) jestem mega ciekawa czy Ty zauważyłaś coś więcej niż vlogerki z Londynu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się dodać nowy post jak najszybciej :-) jakie znasz fajne vlogerki mieszkające w Londynie? chętnie sobie pooglądam! :D

      Delete