18 June 2015

Out Of Mind

Hej kochani,

W dzisiejszym poście chcę wam pokazać swoją wczorajszą stylizacje. Już od dłuższego czasu bardzo pobobają mi się kapelusze, ale nigdy nie mogłam żadnego dla siebie znaleźć. Aż do wczoraj!

Do czarnego kapelusza dobrałam prostą, szarą sukienkę i czarne baleriny. Czułam się dziewczęco i było mi bardzo wygodnie - czyli tak jak lubię najbardziej! Stęskniłam się za chodzeniem w sukienkach i mam nadzieję, że pogoda pozwoli mi na to, żebym nosiła je częściej!

Zapraszam do oglądania zdjęć :-)


















kapelusz: h&m 
baleriny: tkmaxx 
torebka: h&m 
sukienka: makadamia
zegarek: rich gone broke 

Buziaki,
Paulina

5 comments:

  1. Ta sukienka skradła moje serce!

    ReplyDelete
  2. Nie pasuje Ci ten kapelusz strasznie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kazdy mowi inaczej, jednym sie podoba, innym nie, ale dla mnie najwazniejsze jest to, ze ja dobrze sie w nim czuje :-)

      Delete
  3. Kapelusz wymiata, a te srebrne piórka z tyłu no fantastyczne!!;)

    P.S. tak ja też jestem fanką Twojego bloga:D

    ReplyDelete