6 June 2015

pielęgnacja włosów, hiddenbeauty

Cześć kochani,

Jak wam mija weekend? :-)

W dzisiejszym poście chcę napisać wam coś więcej na temat tego, jak dbam o swoje włosy. W związku z tym, że niestety codziennie muszę je prostować, stosuję mnóstwo odżywek i robię wszystko co tylko w mojej mocy, aby je odżywiać i wygładzać.

Wszystkie poniższe kosmetyki są dostępne na stronie hiddenbeauty. Można tam znaleźć nie tylko szampony i odżywki, ale także mnóstwo innych rzeczy do pielęgnacji twarzy i ciała. Uważam, że to naprawdę super sprawa, zwłaszcza dla osób które nie mieszkają w Polsce, tak jak ja. Można tam znaleźć praktycznie wszystko.



Regenerujący szampon SEBORADIN do włosów suchych i zniszczonych - czyli niestety do moich. Szampon odżywia włosy, pobudza je do odrostu i dotlenia skórę głowy. Dzięki temu, że zawiera ekstrakt z czarnej rzodkwi, bardzo wzmacnia włosy i je nawilża.
W związku z tym, że był testowany dermatologicznie, jest idealny dla osób z wrażliwą skórą głowy i alergią. Jest to jeden z niewielu szamponów, który mi odpowiada, także naprawdę go polecam!


Odżywka do włosów w spray'u firmy Joanna. Pachnie przepięknie!
Nie lubię odżywek które trzeba spłukiwać, ponieważ zazwyczaj nie mam na to czasu, dlatego bardzo podoba mi się to, że mogę po prostu popryskać nią włosy i od razu zacząć je suszyć.
Odżywka ta została stworzona dla włosów, które potrzebują regeneracji. Jest bardzo prosta w użyciu i można ją stosować codziennie, a na dodatek pozostawia na włosach piękny zapach.


Masło kakaowe z Ziaji. Od jakiegoś czasu chciałam je wypróbować i w końcu nadarzyła mi się taka okazja! Pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach. Bardzo lubię kosmetyki z ziaji, bo zawsze pięknie pachną.
Ułatwia rozczesywanie włosów i zapobiega splątywaniu. Sprawia też, że włosy stają się miekkie i bardziej lśniące. Nie obciąża włosów, ale używam tego raz w tygodniu.


I na koniec moja ukochana odżywka Jantar, o której już tutaj wspominałam. Dzięki niej moje włosy stały się grubsze i o wiele wolniej się przetłuszczają. Polecam ją każdej mojej koleżance i zachęcam do jej wypróbowania!

To byłoby na tyle! Mam nadzieję, że przydzadzą wam się te kosmetyki i że pomogą waszym włosom. Chętnie poczytam też w komentarzach o tym, w jaki sposób Wy dbacie o swoje włosy :-)

Buziaki,
Paulina

9 comments:

  1. Testuje właśnie odżywkę jantar i mam nadzieję,że u mnie też się sprawdzi ;) jeśli chodzi o odżywki to bardzo polecam mgiełki z glisa kur'a :)

    ReplyDelete
  2. Muszę przetestować odżywkę Jantar. Słyszałam o niej wiele razy i nie wiem dlaczego jeszcze jej nie kupiłam. Ja bardzo lubię spray z Marionu ochroniający włosy przed wysokimi temperaturami oraz odżywkę też z tej firmy 7 efektów z olejkiem arganowym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam! mam nadzieje, ze Ci sie spodoba :-) dziekuje! na pewno sprawdze :*

      Delete
  3. jantar! też bardzo chce go wypróbować! 2 pierwsze produkty też wydają się świetne! dzięki za ten post, super :)

    ReplyDelete
  4. Ja oprócz odżywki używam też maski, a 1-2 razy w tygodniu przed myciem nakładam na godzinę olej kokosowy, zachęcam do wypróbowania!
    Mój blog ❤️

    ReplyDelete
  5. U mnie Jantar niestety wywołał łupież :(

    ReplyDelete