3 June 2015

Rich Gone Broke

Dzień dobry kochani,

Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku!
W poniedziałek rano dostałam paczkę z przepięknym zegarkiem z firmy 'Rich Gone Broke'. Był to akurat dzień dziecka, więc paczka przyszła w jak najbardziej odpowiednim czasie!
Bardzo spodobał mi się ten zegarek, ponieważ można wymieniać sobie kolory wstążeczek i w związku z tym, że mam do wyboru jasną i ciemną, mogę dobierać je do przeróznych stylizacji i mieć pewność, że pasują do tego, co akurat mam na sobie.

Wczoraj pogoda w Londynie była strasznie niezdecydowana i na zmianę padało i świeciło słońce, więc postanowiłam spiąć włosy do góry. Nie lubię ich prostować w deszczowe dni, ponieważ od razu się wtedy skręcają i wywijają we wszystkie strony, a ja bardzo się wtedy denerwuję i niepotrzebnie je prostuje i marnuje czas. Poprosiłam mamę, żeby zrobiła mi warkocz na około głowy. Bardzo lubię się tak czesać, ale niestety gdyby nie moja mama, nie byłabym w stanie tego zrobić. Może i nie jest to trudna fryzura, ale.. ja mam problem nawet i z koczkiem!

W deszczowe dni zawsze lubiłam związywać włosy i ubierać w ciemniejsze ubrania, aż do wczoraj! Pomyślałam sobie, że skoro za oknem jest tak szaro i ponuro, to chociaż ubiorę się w cieplejsze kolory. W końcu jest już czerwiec!
Wychodząc z domu musiałam iść z mamą pod parasolką, ponieważ bardzo padało, ale kiedy dotarłam już do parku i zaczęłam robić zdjęcia, wyszło słońce.. jak to w Londynie!

Zapraszam do oglądania zdjęć :-)


















Koszula: h&m 
Spodnie: topshop 
Buty: converse
Torebka: river island
Okulary: river island

Buziaki, 
Paulina


8 comments:

  1. Ale chciałabym Cię kiedyś sfotografować ! Jesteś taka ładna, a stołówki są mega! 👍🏼 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! :* to baaardzo miłe!!! może kiedyś akurat się uda :-) :*

      Delete
    2. Jakbyś kiedyś miała w planach wyprawę do Liverpool to daj znać , może akurat :) :-*

      Delete
  2. jak zwykle wyglądasz przepięknie! ja także mam problem z fryzurami tego typu, ale moja siostra umie więc mam podobną sytuację haha :*

    ReplyDelete
  3. Co w końcu dałaś mamie? ��

    ReplyDelete
  4. Jesteście super parą z Maćkiem!:*

    ReplyDelete