24 June 2015

wakacyjne must-have

Hej kochani,

Co słychać?

Dzisiejszy post będzie troszkę inny niż zazwyczaj. Nie wiem czemu, ale zawsze mam najlepsze pomysły.. pod prysznicem! Może to dlatego spędzam tam tak dużo czasu i mówię sama do siebie. W związku z tym, że zbliżają się wakacje, a ja już za tydzień mam swój pierwszy wyjazd, postanowiłam, że pokażę wam tutaj moje wakacyjne must have - czyli ubrania, buty i akcesoria, które moim zdaniem są niezbędne na lato!

Zdaję sobie sprawę z tego, że większość z was mieszka w Polsce, więc przy wyborze korzystałam z Polskich stron i mam nadzieję, że wszystkie rzeczy o których tutaj napiszę, będą u was dostępne.


Krótki top z h&m
cena: 19,90 pln
Moim zdaniem takie topy są idealne na lato! Pasują do krótkich i do długich spodni i można w nich stworzyć mnóstwo ciekawych stylizacji. Najbardziej podoba mi się bordowy, ale można kupić także czarny, szary i miętowy. 


Szorty z koronką
cena: 79,90 pln 

Przepiękne! Nie widziałam takich u siebie w h&m, ale jak tylko je znajdę, to od razu kupię! Bardzo mi się podobają i uważam, że można ubrać się do nich elegancko, ale równie dobrze będą odpowiednie na codzień, na przykład ze zwykłą białą koszulką i z trampkami. 

Szorty jeansowe
cena: 99,90 pln

Myślę, że każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie takie jeansowe spodenki. Pasują dosłownie do wszystkiego. Można do nich założyć koszulkę, podkoszulek, sweterek, narzutkę, a nawet i górę od stroju, haha! 


Szorty jeansowe z wysokim stanem 
cena: 79,90 pln 

Uwielbiam spodnie z wysokim stanem! Praktycznie tylko takie mam w swojej szafie. Uważam, że bardzo pasują do crop topów i są świetne na lato. 

h&m
cena: 80 pln

h&m
cena: 80 pln

h&m
cena: 80 pln

W h&m można znaleźć naprawdę fajne stroje kąpielowe. Bardzo podoba mi się ich najnowsza kolekcja (i moje ukochane modelki z Victoria's Secret<3!).

Bershka
cena: 129 pln

Dlaczego nie znalazłam tej sukienki u siebie w Bershce? Chyba muszę wybrać się na kolejne zakupy! Jest przepiękna! Bardzo dziewczęca i idealna na lato. Można dobrać do niej praktycznie każde buty, torebkę, kapelusz i mnóstwo innych dodatków. 

Bershka
cena: 159 pln 

Od razu wpadły mi w oko. Klasyczne, białe. Będą pasowały prawie do wszystkiego! Niestety mam tylko jedne mokasyny, czarne, które są bardzo wygodne i zastanawiam się nad kupnem drugiej pary. Jeśli znajdę swój rozmiar, to kupię właśnie te z bershki, chociaż może być ciężko..

Bershka
cena: 99,00 pln

W sam raz na lato! 

Stradivarius 
cena: 69,90 pln

Uwielbiam takie narzutki! Są idealne na plaże, ale także na chłodniejsze dni. Można z nich stworzyć naprawdę super stylizacje. 

Stradivarius
cena: 59,90 pln 

Stradivarius 
cena: 45,90 pln 

W Londynie niestety nie mam takiego sklepu jak Stradivarius, więc przęgladanie ich strony było dla mnie naprawdę więlką przyjemnością. Spodobało mi się praktycznie wszystko i żałuję, że nie mogę tego zobaczyć na żywo, przymierzyć i kupić! 
Chociaż.. wakacje się dopiero zaczynają, więc może jeszcze będę miała okazję :-) 

Byłabym wam wdzięczna, gdybyście w komentarzu napisali, z jakiego jesteście miasta! Fajnie byłoby dowiedzieć się, skąd pochodzicie. Tym razem to ja będę miała okazję dowiedzieć się o was czegoś więcej! 

Buziaki, 
Paulina

28 comments:

  1. Pozdrowienia z samych gór! Świetny post :*

    ReplyDelete
  2. fajne rzeczy wybrałaś, idealne na lato :) jestem z Zielonej Góry :):) pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Biała Podlaska��

    ReplyDelete
  4. Kotlina Kłodzka,Sudety! też pozdrawiam z gór, buziaki

    ReplyDelete
  5. Pokazałaś tyle cudownych rzeczy, że mój portfel zaczyna płakać :( Strój w tym roku też kupiłam w h&m, mają bardzo ładną kolekcję. Spodenki koronkowe również bym chciała, ale białe lub kremowe mi się marzą :) No i te buty z bershki, które pokazałaś. Zakochałam się <3

    PS wczoraj wieczorem skomentowałam ci zdjęcie na instagramie, że cieszę się, że polubiłaś pare moich zdjęć bo trafiłam wtedy na twój profil, spodobało mi się i wejdę na bloga. Na blogu również zostanę, dodaję do obserwowanych bo bardzo mi się tu spodobało. Będę wpadać często.

    www.hayjulka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. z moją kartą jest tak samo! codziennie płacze, a ja ranie ją jeszcze bardziej, haha :-(

      Twój blog również jest super i na pewno będę często na niego zaglądać! buziaki :*

      Delete
  6. Stradivarius jest na Westfield na Stratford :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaaaaaaaaaaa dziękuję! nie wiedziałam! muszę tam koniecznie pojechać :D

      Delete
  7. Hej! Sosnowiec pozdrawia :*

    ReplyDelete
  8. Hej :) Mam pytanie ;) Mój angielski jest na średnim poziomie, ale bardzo chcialabym go podszkoic. Proszę, czy możesz wymienic mi wszystko co robiłaś po przeprowadzce, aby polepszyć język? Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej :* planuję dodać post, w którym opiszę jak nauczyłam się angielskiego :-) myślę, że dodam go jeszcze w tym tygodniu! pozdrawiam! :*

      Delete
    2. Oo super! Dziękuję! ;*

      Delete
  9. Lubelskie pozdrawia! :)
    Bardzo fajne zestawienie przygotowałaś :) Shorty to oczywisty must have na wakacje, mam ich trochę w swojej szafie i zawsze w wakacje w nich chodzę. Coraz bardziej zastanawiam się nad zakupem mokasynów, bo są ciekawą alternatywą dla zwykłych baletek. Nadal się waham, bo wydaje mi się, że nie będą mi do wszystkiego pasować. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem mokasyny pasują do bardzo prostych rzeczy, na przykład do zwykłych czarnych/białych rurek, białych/czarnych koszul lub koszulek i do sukienek :-)

      Delete
  10. Wieluń pozdrawia. Twój blog jest świetny, ja dopiero zaczynam prowadzić swojego i mam nadzieje, że będzie choć w połowie tak fajny jak twój ! :-D całuje i czekam na kolejne posty :*

    ReplyDelete
  11. Całkiem przypadkiem trafiłam na Twojego instagrama i od razu mi się spodobał, jak zobaczyłam, że założyłaś bloga, to bardzo chętnie wchodzę na niego, gdy tylko dasz znać, że pojawił się nowy post! :)
    pozdrowienia z Ciechocinka! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :*:* cieszę się! pozdrawiam również :*

      Delete
  12. Bydgoszcz pozdrawia!

    ReplyDelete
  13. Pozdrowienia ze Szczecina! �� jak trafisz gdzieś kiedyś u siebie na pomarańczowe Skittlesy to koniecznie sprobuj - dla mnie to najlepszy powód by kiedyś pojechać jeszcze raz do Londynu! ����

    ReplyDelete
  14. Opole pozdrawia :)

    ReplyDelete