19 July 2015

black dress

Dzieeeeeń dobry kochani,

Wstawać, wstawać! Jakie macie plany na Niedzielę?

Nie lubię późno wstawać, bo zawsze mam wrażenie, że marnuję sobie w ten sposób dzień! Codziennie nastawiam budzik na 8:30. Czasami wstaję przed nim, czasami na czas, ale zdarza się też, że o godzinę za późno, haha! Na szczęście powoli się już przestawiam i idzie mi coraz lepiej. Dzisiaj wstałam idealnie na czas, ale to akurat zasługa mojej mamy, a nie moja, ani mojego budzika. Za chwilkę idę na metro i jadę do centrum Londynu, aby oprowadzić moją babcię. Mamy bardzo napięty grafik, ponieważ chcę jej pokazać jak najwięcej. Doszłam do wniosku, że to świetna okazja, abym Wam też mogła pokazać Londyn i różne ciekawe miejsca, więc zabieram ze sobą aparat i tym razem biorę nawet kartę pamięci, haha!

Ostatnio jestem mega zmotywowana i mam mnóstwo pomysłów na nowe posty! Chcę Wam pokazać ciekawe pomysły na wakacyjne fryzury, opisać jak poprawiam sobie humor, jak się motywuję! Każdego dnia mam nowe pomysły. Muszę tylko znaleźć troszkę więcej czasu, a Wy trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło po mojej myśli.

Zanim wyjdę - chcę Wam się szybko pokazać w przepięknej sukience od Paulinyeshop! Dostałam ją kilka dni temu i jestem zachwycona. Już od dawna polowałam na maxi sukienkę, ale nigdy nie znalazłam takiej, w której dobrze się czułam. Ta przyszła w ciemno.. ani jej wcześniej nie widziałam, ani nie przymierzałam, a moim zdaniem wygląda naprawdę fajnie i mogłabym mieć ją na sobie od rana do wieczora!
Dobrałam do niej swoje białe pechowe buty, o których wspominałam już w poprzednim poście, ponieważ są one bardzo wygodne i myślę, że całkiem dobrze wyglądają! Abym nie wyglądała zbyt 'nudno' założyłam też czarny kapelusz, który może i mi nie pasuje, ale bardzo go lubię!








sukienka: Paulinye Shop
buty: select
torebka: river island
kapelusz: h&m
zegarek: oozoo

Buziaki,
Paulina

5 comments:

  1. Jest śliczna! Szukałam takiej u siebie w mieście ale niestety nigdzie nie ma :(

    ReplyDelete
  2. Prześliczna sukienka ♥.
    Wspaniała stylizacja :)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz! A kapelusz moim zdaniem bardzo Ci pasuje :)

    ReplyDelete