18 July 2015

casual ootd

Cześć kochani,

Jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że pogoda dopisuje!

Na początku chciałam ponownie podziękować kochanej Kornelii, za zmiany w wyglądzie mojego bloga! Dziękuję - jesteś świetna! Mam nadzieję, że wam też się podoba. 

Wydawało mi się, że w związku z tym, że mam wakacje, będę miała duuużo wolnego czasu. Rzeczywiście tak jest, jednakże brakuje mi też czasu dla samej siebie. Lubię od czasu do czasu pobyć sama ze sobą, przemyśleć wszystko i zaplanować coś ciekawego. Uwielbiam planować dni i wyjazdy i wydaje mi się, że czasami aż przesadzam, haha! Co prawda nie planuję już dni tak jak kiedyś, kiedy to od 17 do 21 dawałam sobie czas na oglądanie filmów, ale czasami się zapominam! 

W dzisiejszym poście chcę zaprezentować wam swoją wczorajszą stylizację. Niestety pogoda w Londynie nas nie rozpieszcza i słońce schowało się gdzieś daleko w chmurach. Wygrzebałam więc z szafy swoje białe joni jeans z TopShopu i dobrałam do nich zwykłą, czarną koszulkę na ramiączkach, którą ostatnio bardzo polubiłam. Aby poczuć się bardziej wakacyjnie, założyłam także swoje białe 'pechowe' butki, w których zwichnęłam sobie kostkę w Hiszpanii! Pomimo tego i tak nadal bardzo je lubię i nie mam zamiaru się ich pozbywać, haha! A w razie jakichkolwiek pytań lub komentarzy - tak, wiem, że mam plamki na ramionach. Pojawiły się przez to, że na wakacjach za dużo czasu spędzałam na słońcu.. i zapominałam o kremach z filtrem! 










spodnie: topshop 
koszulka: primark 
buty: select
torebka: river island
okulary: river island 
zegarek: oozoo

Buziaki, 
Paulina

7 comments:

  1. Wiele osób z Białej Ci zazdrości, nic dziwnego :) Trzymaj tak dalej, spełniaj marzenia i bądź taka pogodna jak zawsze :) pozdrawiam, wszystkiego dobrego :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo! pozdrawiam również :*

      Delete
  2. cudownie wyglądałaś! buziaki! :*

    ReplyDelete
  3. Na jakiej stronce oglądasz PLL? ��

    ReplyDelete