25 July 2015

CASUAL OOTD

Cześć kochani,

Jakie macie plany na weekend?

W Londynie niestety pogoda nas nie rozpieszcza. Przestałam już liczyć na to, że będzie tu prawdziwe lato i że będę miała okazję pochodzić w sukienkach lub w krótkich spodenkach. Wczoraj na przykład padało od rana do wieczora, bez przerwy! Dzisiaj natomiast wyszło słoneczko, ale temperatura nie przekracza 20 stopni. Chociaż.. dobre i to!

Pod koniec sierpnia wybieram się na kilka dni do Polski. Ląduję w Gdańsku, a następnie jadę do Warszawy i do mojego miasta rodzinnego. I tu mam pytanie do Was! Słyszałam o 'Pendolino' i chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat, oraz w jakiej jest to cenie! Byłabym Wam ogromnie wdzięczna, gdybyście mogli napisać mi o tym coś więcej. Mam nadzieję, że trafię na ładną pogodę i że fajnie spędzę koniec lata! Jadę przede wszystkim po to, aby odebrać swój dowód osobisty, który czeka na mnie w urzędzie miasta już ponad rok, czyli od ostatniego czasu, kiedy byłam u siebie w mieście. Oby dalej tam był, bo nawet nie wiecie jak ciężkie jest życie bez dowodu! Moim jedynym dokumentem tożsamości który obecnie posiadam jest paszport i boję się z nim wszędzie chodzić, a niestety wyglądam baaaardzo młodo i nikt nigdy nie wierzy mi, że w tym roku kończę 20 lat. Ludzie pytają mnie o wiek w kinie, a ostatnio nawet.. w kantorze! No i w sklepie z grami.. Haha!

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać zwykłą, najzwyklejszą stylizację z czwartku. Spędzałam ten dzień z mamą i z siostrą i pojechałyśmy na obiadek oraz na spacer. Założyłam jedną ze swoich ulubionych marynarek i aby nie wyglądać zbyt elegancko, dobrałam do tego białe, sportowe vansy. Całość bardzo mi się spodobała i było mi przede wszystkim wygodnie. Kupiłam te butki w second handzie za jedyne 4 funty i jestem z nich strasznie zadowolona!

Zapraszam do oglądania zdjęć!









marynarka: h&m
koszulka: primark 
spodnie: pull&bear
buty: vans
 torebka: river island 

Buziaki,
Paulina



8 comments:

  1. szkoda, ze tak daleko będziesz od mojego miasta :( ale tak jak juz pisałam mam nadzieje, ze kiedyś sie zobaczymy :* buziaki!

    ReplyDelete
  2. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta koszulka z Primarka ! :)
    Pozdrawiam ♥

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sytuacja wygląda tak, że bilety na Pendolino trzeba zamawiać online, im wcześniej kupisz - lepiej dla Ciebie, cena jest wtedy niższa. No i oczywiście obowiązują ulgi, dla uczniów ok. 40%, dla studentów 50%:) Tak więc ceny są na prawdę bardzo zróżnicowane, może być 25 zł, a jak kupisz dzień przed to będzie to 120zł. Oprócz tego, z własnego "doświadczenia" mogę polecić Polskiego Busa, wbrew pozorom, podróż jest bardzo wygodna. Sytuacja z kosztami wygląda podobnie, jednak tutaj rzadko kiedy przekraczają one 30 zł :) Mam nadzieje że wszystko jasno napisałam i choć trochę pomogłam! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo! w takim razie niedługo kupię bilety. pomogłaś i to bardzo :*

      Delete
  4. Ale śliczna stylizacja :)

    Super blog będę zaglądać najczęściej:)

    Mogę prosić o kliki w tym poście
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    ReplyDelete