12 July 2015

filmy i seriale

Cześć kochani!

Co słychać, jak mijają Wam wakacje? 

W dzisiejszym poście chcę pokazać wam kilka swoich ulubionych filmów i seriali. Jeżeli nie dopisuje wam pogoda, lub jeśli po prostu macie wolny dzień/wieczór, może coś akurat wam się przyda!












Każdy z tych filmów widziałam już kilka razy inie potrafiłabym wybrać, który podoba mi się najbardziej!

A teraz czas na seriale: 


Kiedy pierwszy raz usłyszałam o tym serialu, pomyślałam, że to na pewno nie dla mnie! Przeczytałam kilka opinii, zobaczyłam zwiastun pierwszego odcinka i nawet nie przyszło mi do głowy, że kiedykolwiek to polubię. Razem z Maćkiem uwielbiamy oglądać przeróżne seriale. Zaczęło się od Prison Break, a kiedy skończyliśmy wszystkie sezony, postanowiliśmy zabrać się właśnie za Grę o Tron. Na początku kręciłam nosem, ale po obejrzeniu pierwszego odcinka zmieniłam zdanie i pokochałam to oglądać! Obecnie jesteśmy na bieżąco i czekamy na następny sezon.


The Walking Dead zaczęliśmy oglądać zupełnie przez przypadek. Nudziło nam się i włączyliśmy pierwszy lepszy serial. Pierwszy odcinek strasznie mi się nie spodobał i standardowo byłam na nie, jednakże czym więcej oglądaliśmy, tym bardziej byłam zainteresowana. Polecam!


Serial Hart of Dixie również znalazłam przypadkowo. Chyba większość seriali tak znajduję! Bardzo lubię aktorkę Rachel Bilson i kiedy zobaczyłam, że gra w tym serialu, postanowiłam go obejrzeć.


Serial 'Pamiętniki Carrie' bardzo mnie zainteresował, ponieważ pokazuje przeszłość Carrie Bradshaw z 'Sex in the City'. Lubiłam go i szkoda, że nie nagrali kolejnych sezonów!


Ten serial jest wam pewnie dobrze znany. Powiem szczerze, że na początku bałam się to oglądać. Początek pierwszego odcinka z pierwszego sezonu do dzisiaj mnie przeraża. Nie lubię oglądać tego w nocy, ponieważ mam wtedy wrażenie, że serialowe A mnie obserwuje, haha! Co prawda z sezonu na sezon denerwuje się coraz bardziej i chciałabym już poznać prawdę, to i tak oglądam. Ciekawe ile jeszcze wytrzymam!
Oglądacie PLL? Jak myślicie, kto jest A? Kim jest Charles?! Chcę już wiedzieć, haha!

Buziaki.
Paulina


16 comments:

  1. Zapomniałaś o Plotkarze haha!
    Obejrzyjcie kiedyś Supernatural :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo dawno nie oglądałam, dlatego :( ale w sumie chyba zacznę znów, haha! o, dziękuję! sprawdzimy to :*

      Delete
    2. Haha ja już też Plotkarę maniaczę piąty raz hahah niektóre dialogi na pamiec znam! Ale do PLL się nie mogę przekonac :(

      Delete
    3. ja też tak miałam! do pierwszego odcinka podchodziłam z kilka, jak nie kilkanaście razy, bo cały czas boje się początku, haha :-(

      Delete
    4. Haha, przekonałaś mnie chyba! Obejrzę mimo wszystko!

      Delete
  2. Widziałam parę filmów które podalas :) może któregoś dnia skuszę się na któraś z twojej pozycji. Mam pytanie : oglądałas Plotkare .? właśnie się za nią zabieram a chyba widziałam na twoim instagramie zdjęcie w czasie oglądania :) polecasz .?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oglądałam! uwielbiam :-) polecam jak najbardziej!!!!!

      Delete
  3. Aaaaaa! Jestem wielką fanką Hart of Dixie! szkoda że tak mało znany :/ mam nadzieje że zrobią jeszcze jeden sezon :(<3

    ReplyDelete
  4. Świetny post, chętnie zobaczę filmy które polecasz :) Też oglądam PLL, już coraz mniej chętnie ale chcę dociągnąć i dowiedzieć się kto jest tym A :)

    ReplyDelete
  5. Również oglądam PLL, świetny serial :) na początku też kręciłam nosem na GOT gdy mój chłopak namawiał mnie do oglądania, ale po pierwszym odcinku zmieniłam zdanie i oglądaliśmy go razem nałogowo trochę z poślizgiem :D Muszę sprawdzić te dwa seriale Hart of Dixie i Pamiętniki Carrie bo wydają się być dość ciekawe :) Świetny post ;)
    Pozdrawiam,
    http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetny post :) a na jakiej stronie oglądasz filmy i seriale? :)

    ReplyDelete