9 July 2015

Fuertaventura

Hej kochani,

Wróciłam! Niestety wszystko co dobre, szybko się kończy, ale.. jeszcze prawie całe wakacje przede mną! Spędziłam super czas na Wyspach Kanaryjskich i śmiało mogę stwiedzić, że był to dobry wybór i jeden z najlepszych wyjazdów na których do tej pory byłam. Trafiliśmy na super pogodę i staraliśmy się wykorzystać każdy dzień tak, abyśmy zrobili i zwiedzili jak najwięcej. Oczywiście nie obyło się bez żadnych niespodzianek i grając w mini golfa zwichnęłam sobie kostkę.. Przeszkody były przeznaczone dla piłek, ale niestety to ja wpadłam w jedną z nich i przewróciłam się na (malutkiej) górce. Ból był nie do opisania, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam problemów z kostką, ale po użyciu maści, opaski z uciskiem i lodu było na szczęście o wiele lepiej.

Wybraliśmy się także na rejs po oceanie i zobaczyliśmy dwie inne wyspy - Lanzarote i Lobos. Spędziliśmy na statku prawie cały dzień i podziwialiśmy przepiękne widoki. Trafiliśmy na bardzo szalonego kapitana, który płynął tak szybko, jak tylko mógł i sprawił, że statek bujał się na boki jak podczas sztormu, a ludzie musieli wskakiwać do wody, aby lepiej się poczuć, haha!

Nasz hotel znajdował się w Caleta De Fuste. Okolica była prześliczna i wszędzie było mnóstwo palm, które bardzo lubię. Miasteczko było dosyć malutkie, ale można było znaleźć w nim wszystko to, czego potrzebowaliśmy. Wypożyczyliśmy rowery, którymi jeździliśmy po wyspie, mini skutery, na których bardzo bałam się jeździć, graliśmy w mini golfa, dużo spacerowaliśmy i pływaliśmy. Udało mi się odpocząć i zaczęrpnąć trochę świeżego powietrza.

Brakowało mi pisania na blogu i codziennie planowałam w głowie nowe posty, także wracam tutaj z podwójną siłą i energią, haha!

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Mogłabym zostać tam jeszcze na troche, no ale nie ma tak dobrze! Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kiedyś odwiedzić Fuertaventurę, a Was zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)














































P.S Co sądzicie o tym, abym założyła ask.fm? Sama już nie wiem co o tym myśleć!

Buziaki,
Paulina

18 comments:

  1. Super zdjęcia, piękne miejsce - aż zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  2. Świetny post :)
    Idealne miejsce na zasłużony odpoczynek :)
    A jeśli chodzi o ask.fm to popieram pomysł abyś założyła tam konto ❤️

    ReplyDelete
  3. Pewnie ze załóż,jak coś będzie nie tak to można przecież usunąć ;)

    ReplyDelete
  4. Mam pytanie i bylabym bardzo wdzieczna gdybys mi na nie odpowiedziala :) pojechalisxie na wycieczke zorganizowana w biurze turystycznym czy sami znalezliscie hotel?

    ReplyDelete
  5. Załóż, mamy tyyyyyyyyyle pytań do Ciebie ����

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia :) miałam tam lecieć na wakacje w czerwcu ale niestety się nie udało i planuje tam polecieć jesienią, piękne miejsce :) miło było oglądać tyle pięknych zdjęć od Ciebie na snapie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że uda Ci się tam polecieć! naprawdę warto :-) jak miło usłyszeć, że ktoś te snapki jednak oglądał! dziękuję i pozdrawiam również :*

      Delete
  8. zakładaj koniecznie!!!
    ps. jak się nazywasz na snapie?

    ReplyDelete
  9. mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś te czarne japonki? bo szukam takich najzwyklejszych i nigdzie nie mogę znaleźć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam je na przecenie w hollisterze :-)

      Delete