28 July 2015

jak lubię spędzać wolne/leniwe dni podczas wakacji?

Cześć kochani,

Co słychać, jak wakacje? Mam nadzieję, że pogoda dopisuje!

W dzisiejszym poście chciałabym opisać Wam jak lubię spędzać wolne/leniwe dni podczas wakacji. Często zdarza się tak, że nie mam żadnych planów i spędzam cały dzień w domu i nie widzę w tym nic złego. Lubię od czasu do czasu spędzić trochę czasu sama ze sobą i zrobić to, na co mam ochotę. Zawsze staram się mieć taki dzień przynajmniej raz w tygodniu! Lubię, kiedy w moim życiu coś się dzieje i kiedy mam dużo planów i wyjazdów, ale nie wytrzymałabym bez swoich cichych i spokojnych dni w domu. Jest to też w pewnym sensie moja recepta na szczęście i dobry humor, haha! Poprzez to, że poświęcam czas, aby zrobić coś dla samej siebie i nie robię wszystkiego w pośpiechu, jestem bardziej zadowolona i wypoczęta.

Zapraszam do czytania!

Po pierwsze - lubię się wyspać. Zazwyczaj budzę się około 8:30 i tego zawsze się trzymam.  Jeśli jednak mam zamiar spędzić dzień w domu i nigdzie się nie spieszę, z uśmiechem na buzi wyłączam budzik i śpię sobie ile tylko zechcę!


Po drugie - poświęcam więcej czasu na poranne ćwiczenia. Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, przebieram się i ćwiczę. W domu ćwiczę głównie brzuch, nogi i pośladki. Na ćwiczenia poświęcam około 30 min każdego poranka, lecz kiedy mam więcej wolnego czasu, zajmuje mi to nawet i ponad godzinę. Mogę wtedy na spokojnie zrobić rozgrzewkę, skończyć ćwiczenia i potańczyć do ulubionych piosenek, haha! Zawsze kiedy ćwiczę w domu, włączam sobie głośno swoje ulubione piosenki i ćwiczę przed lustrem.

Po trzecie - jem duże, porządne śniadanie. Nie śpieszę się, więc mam mnóstwo czasu, aby je zrobić. Moje ulubione śniadanie jak na razie cały się nie zmienia i jest to jogurt grecki lub serek wiejski, owoce, musli i orzechy, pyyyycha! Do tego piję także dużą szklankę wody i herbatę.




Obecnie piję herbatkę 'Your Tea'. Jest to dwu tygodniowy detox! Jeśli chcecie, mogę Wam napisać coś więcej na ten temat w innym poście, co Wy na to?

Po czwarte - planuję nowe posty, przerabiam zaległe zdjęcia, odwiedzam moje ulubione blogi, odpisuje na emaile i komentarze. Dzisiaj akurat mam jeden z takich (prawie) leniwych dni, więc zaplanowałam sobie kilka postów na przyszły tydzień.

Po piąte - uwielbiam oglądać filmy i seriale! Mam specjalne konto na filmweb, na którym zaznaczam sobie filmy, które chciałabym obejrzeć i dzięki temu o żadnym nie zapominam. Lista z dnia na dzień jest coraz dłuższa, ale całkowicie mi to nie przeszkadza. Uwielbiam oglądać filmy i nie mam ulubionego gatunku. Jednego dnia mam ochotę na komedię, a kilka dni później na horror. Po prostu uwielbiam filmy! Tak samo jest z serialami, chociaż ostatnio nie wkręciłam się w nic nowego.. Obecnie oglądamy z Maćkiem 'Vikingów', których kocham z całego serca, a jesteśmy już niestety na ostatnim sezonie i niedługo będziemy zmuszeni znaleźć coś nowego. Śmieszy mnie to, że kiedyś nie wyobrażałam sobie jak mogłabym oglądać coś poza 'Plotkarą' i '90210', a teraz uwielbiam 'Grę o Tron', 'The Walking Dead' i 'Vikingów'!

Wczoraj, albo przed wczoraj obejrzałam film 'The Longest Ride' w którym zakochałam się bez pamięci! Mogłabym oglądać go w koło i w koło. Namawiam mamę i Maćka, żeby obejrzeli go ze mną i mam nadzieję, że się zgodzą! Film jest po prostu cudny.. nawet nie wiem jak mam go opisać! Płakałam przez pół seansu, a w pewnych momentach musiałam nawet zatrzywać, żeby się wypłakać! Cudo! Uwielbiam filmy, które sprawiają, że śmieję się i płaczę. Zdecydowanie numer jeden na mojej liście! Soundtrack też na wieeelki plus. Żaden film nie zrobił na mnie ostatnio takiego wrażenia.


Po szóste - lubię zrobić porządki w pokoju. Kiedy mam więcej wolnego czasu, lubię odkurzyć, posprzątać w szafie i zmienić pościel na nową, o tak!

A wieczory? Wieczory lubię spedzić z Maćkiem. Jeśli cały dzień nie wychodziłam nigdzie z domu, lubię przejść się na spacer, żeby zaczęrpnąć trochę świeżego powietrza. Jeśli jednak wcześniej już gdzieś wychodziłam, wolę spędzić wieczór w pokoju, oglądając coś lub po prostu rozmawiając. Kiedyś uwielbiałam również grać na playstation, ale.. pożyczyłam tacie i już mi nie oddał, haha!




A Wy, jak lubicie spędzać wolne dni?

Buziaki,
Paulina


30 comments:

  1. kocham Twój sposób pisania i śniadania, haha! <3

    ReplyDelete
  2. Jesteście tacy słodcy! Aż nie mogę się na Was napatrzeć! :*
    A co do spędzania wolnego czasu- robię dokładnie to samo : )
    Buziaaaaki!

    ReplyDelete
  3. Wolne dni spędzam tak samo jak ty, spanie, czas spędzony z chłopakiem, czytanie książek i oglądanie filmów. Jest czas na wszystko, więc nie ma co narzekać na nudę, tylko trzeba dobrze rozplanować taki leniwy, a jednak ciekawy dzień :)

    ReplyDelete
  4. cudowna jestes ☺️ moze zrobilabys post typu 'what's on my iphone?' ? uwielbiam twgo typu filmiki i posty :*

    ReplyDelete
  5. Jak ja uwielbiam Ciebie i Maćka, jesteście świetni, naprawdę<3

    ReplyDelete
  6. Kolejny świetny post ! Przyjemnie się czyta :-) Dużo miłości życzę ;-)

    ReplyDelete
  7. Ooo 90210 *.* Oglądałam to tak dawno temu, że nic nie pamiętam, haha. Ja to w takie wolne dni najczęściej oglądam moje ulubione azjatyckie seriale, ale i także amerykańskie, bo i te, i te uwielbiam. Poza tym zajmuję się sprawami blogowymi. A no i jak mogłabym zapomnieć, oczywiście jakaś dobra książka zawsze musi być pod ręką. :)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Może mój blog cię zaciekawi^^:
    http://pamietnik-gabi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wolne dni spędzam tak samo jak ty :)
    ale ślicznie wyglądacie razem pozdrawiam serdecznie :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)
    poklikasz u mnie będę wdzięczna tu link -

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  9. Wspomniałaś, że lubisz czytać blogi. Mogłabyś polecić Twoje ulubione? Mogą być też anglojęzyczne :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. http://www.niomismart.com/ , http://kenzas.se/ , Maffashion, Gaczorek, Deynn, czasem Jess, http://raspberryandred.net/ , http://skinnyliar.com/ te blogi odwiedzam najczęściej :-)

    ReplyDelete
  11. a podasz swój nick na filmwebie? Dużo filmów które opisywałaś na blogu mi się spodobały :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.filmweb.pl/user/sensuaale proszę :-) :*

      Delete
    2. ooo dziękuję, już widzę ile super filmów oglądałaś :)
      i na pewno tez coś od Ciebie zgapie z tego co nie widziałam hehe :D

      Delete
  12. Jeśli chodzi o seriale obejrzyj sobie Wayward Pines i Broadchurch, według mnie świetne :3

    ReplyDelete