16 July 2015

Liebster Blog Award

Hej kochani,

Kilka dni temu zostałam nominowana do wzięcia udziału w LBA - czyli w Liebster Blog Award. Szczerze mówiąc na początku nie byłam tym szczególnie zainteresowana i nie chciałam brać udziału, jednakże po przeczytaniu kilku postów tego typu doszłam do wniosku, że to świetna okazja, abyście mogli mnie bliżej poznać. Poprzez to, że odpowiem na kilka pytań, Wy, moi czytelnicy, dowiecie się na mój temat czegoś więcej.


A więc na czym to polega?

Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera, w ramach uznania za 'dobrze wykonaną pracę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cie nominowała. Następnie ja nominuję 11 blogów i informuję ich o tym, oraz zadam im pytania.

Pytania, które dostałam:

1. Twoja ulubiona bajka Disneya?

O kurcze! Nie wiem, czy jestem w stanie wybrać tylko jedną. Bardzo lubię 101 dalmatyńczyków, Gdzie jest Nemo, Kopciuszka, Króla Lwa, Królewne Śnieżkę, Kubusia Puchatka, Małą Syrenkę, Mulan, Piekną i Bestię, Pocahontas, Ratatuj, Toy Story. A miała być tylko jedna, haha.. No dobra, niech będzie, że Mulan!

2. Jakie jest Twoje marzenie?

Marzę o tym, abym była zdrowa, szczęśliwa i otoczona ludźmi, których kocham i na których mi zależy, z wzajemnością! (no i żebym dostała się na wymarzone studia!).

3. Ulubiony sport?

Lubię koszykówkę! Ogólnie nie jestem fanką żadnego sportu, ale jeżeli miałabym wybierać, wybrałabym kosza.

4. Jaki jest Twój ulubiony utwór? Jakiego gatunku muzycznego słuchasz najchętniej?

Nie mam jednego, ulubionego utworu. Poza tym codziennie znajduję coś nowego i z dnia na dzień mam coraz to więcej ulubionych piosenek. Ostatnio wpadło mi w ucho Robin Schulz - Sun Goes Down.

5. Co robisz w wolnym czasie?

Oglądam filmy, robię zdjęcia, planuję/piszę nowe posty, spaceruję, ćwiczę, słucham muzyki, chodzę na zakupy, spędzam czas z mamą, z Maćkiem lub ze znajomymi.

6. Co zachęciło Cię do założenia bloga?

Pewna wiadomość, którą dostałam na facebooku i komentarze pod zdjęciem na instagramie. Zanim założyłam bloga, dodałam zdjęcie i zapytałam, co moi znajomi/obserwatorzy sądzą o tym pomyśle i czy chętnie zaglądaliby tutaj.

7. Czego boisz się najbardziej?

Ciemności, wysokości, małych pomieszczeń i robaków.

8. Kto jest Twoim autorytetem?

Moja mama, babcia, przyjaciółka Karolina i mój chłopak Maciek.

9. Masz ulubiony blog? Jak tak, to jaki?

Bardzo lubię bloga Maffashion, Deynn oraz Sylwię Gaczorek.

10. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?

Bardzo lubiłam sadzać moje lalki na kanapie i udawałam, że je uczę, haha! Więc moje lalki były moimi ulubionymi zabawkami.

11. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Prawnikiem.

Poza tym postanowiłam, że przy okazji odpowiem na kilka pytań, które zadaliście mi pod postem:

1. Ulubione danie?

Uwielbiam chińszczyznę! Ryż z kurczakiem w sosie słodko kwaśnym, mmm!

2. Jak poznałaś Maćka?

Całkiem przez przypadek! Na facebooku.

3. Czy masz nawiązaną jakąś współprace z firmą?

Tak :-)

Mam nadzieję, że chociaż troszkę zaspokoiłam Waszą ciekawość! Jeżeli macie więcej pytań, możecie mi je zadać w komentarzu.

Blogi, które nominuję:

1. http://korneliakuzma.blogspot.com/
2. http://patii13.blogspot.com/
3. http://pomaranczowa-pomarancz.blogspot.co.uk/
4. http://olazima.wordpress.com

Niestety nikt więcej nie przychodzi mi do głowy :-( a chętne osoby z mojej listy proszę o wysłanie wiadomości do mnie, wtedy podam Wam pytanka, bo nie wiem, czy chcecie wziąć w tym udział!

Buziaki,
Paulina

12 comments:

  1. jak nawiązałaś współprace z firmą? i na czym ona polega? wiem, to może wścibskie pytanie, ale zawsze byłam ciekawa tych współprac blogerek z różnymi firmami i zawsze chciałam się dowiedzieć jak wygląda to od kuchni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dostałam wiadomość prywatną :-) moim zadaniem było reklamowanie kilku produktów z pewnej strony. niestety nie wiem czy mogę powiedzieć na ten temat coś więcej. w przyszłym tygodniu mam spotkanie w tej sprawie i wszystkiego się jeszcze dowiem :-)

      Delete
    2. czyli samym nie można 'sprawić' by nawiązać współprace z jakąkolwiek firmą? Ps. Dziękuje za odpowiedz :)

      Delete
    3. samemu też można :-) wystarczyłoby po prostu napisać do tej firmy. nie ma za co!

      Delete
  2. Poznałam twój blog na instagramie, po liczbie obesrwatorów i jakści zdjęć doszłam do wniosku, że jesteś popularną blogerką. Mam nadzieję, że to osiągniesz, ponieważ jestes na dobrej drodze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojeeeej, dziękuję za miłe słowa :* buziaki!!!

      Delete
  3. musisz podac pytania dla osob ktore nominowalas !

    ReplyDelete
    Replies
    1. czekam na wiadomości od tych osób, bo nie wiem czy chcą wziąć w tym udział i czy nie napiszę tych pytań na darmo :-)

      Delete
  4. Opowiedz coś więcej jak poznałaś Maćka. ☺☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałabym to zachować bardziej dla siebie :-) poznaliśmy się po prostu przez przypadek, na facebooku

      Delete
  5. Robisz a levels czy jakis kurs w collegu? :) i jakie studia ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. robię kurs btec :-) studia prawnicze!

      Delete