13 July 2015

outfit of the day

Hej kochani,

Chyba pierwszy raz dodaję tutaj post o tak późnej porze, ale zależało mi na tym, żeby nie przekładać tego na inny dzień. Mam już w planach dużo innych ciekawych postów, nie koniecznie związanych z modą i ze stylizacjami, które pojawią się tutaj na dniach :-) mam nadzieję!

Niestety pogoda w Londynie znowu się popsuła i prawie cały dzień padał dziś deszcz.. Na szczęście obudziłam się w świetnym humorze i od rana chodziłam z uśmiechem na buzi!

W związku z tym, że musiałam pozałatwiać kilka spraw, zrobić zakupy i przygotować paczkę do wysłania, chciałam się ubrać tak, aby było mi wygodnie i w miarę ciepło. Założyłam jedne z moich ulubionych spodni, które moim zdaniem pasują do wszystkiego. Dobrałam do tego zwykłą szarą, luźną koszulkę, a żeby całość nie była nudna i aby dodać troszkę koloru wybrałam także czerwono-granatową koszulę, w której nie chodzę już od dłuższego czasu i o której całkowicie zapomniałam. Dzięki temu nie wyglądałam tak szaro i ponuro, a w razie wiatru czy deszczu, mogłam zarzucić ją na siebie. Z dobraniem odpowiednich butów nie miałam żadnego problemu, ponieważ moje adidaski idealnie sprawdzają się w deszczowe dni i nigdy mi nie przemakają.

Mam nadzieję, że całość się wam spodoba!









Spodnie: Topshop
Koszulka: h&m
Koszula: h&m
Buty: Adidas
Torebka: River Island
Zegarek: Oozzoo

+ jakie posty lubicie najbardziej? byłabym wam baaardzo wdzięczna za odpowiedź!

Buziaki oraz miłego wieczorku,
Paulina

6 comments:

  1. jeden z moich ulubionych pomysłów na outfit! super! :)

    ReplyDelete
  2. Jak ja uwielbiam Twój uśmiech! Sama od razu sie usmiecham, haha!

    ReplyDelete
  3. Jak czyścisz swoje superstary? Mam problem z zakurzonym materialem przy samych brzegach przy kostce i nie wiem, jak sobie z nim poradzić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam superstarów, są to adidasy nizza. czyszczę je mokrą chusteczką najczęściej :-)

      Delete