31 July 2015

pomysł na: letnie babeczki z jagodami

Dzień dobry kochani,

Co słychać? 

Od dawna planowałam dodać post, w którym podam Wam jakiś przepis. Początkowo miała to być sałatka, ale caaały czas nie mogłam się zdecydować jaka, więc.. postawiłam na babeczki z jagodami! W środę, razem z moją koleżanką Olgą kupiłyśmy wszystkie potrzebne składniki i postanowiłyśmy zrobić coś smacznego. W związku tym, że babeczki robi się bardzo prosto i dosyć szybko, była to dla nas najlepsza opcja! 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Składniki: 

- 1 szklanka mąki,
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 
- 1 łyżeczka cukru wanilinowego,
- 0,5 szklanki cukru, 
- szczypta soli 
- 1/3 kostki masła, 
- 1 jajko 
- 0,5 szklanki mleka



Krok pierwszy: 
Cukier, mąkę, proszek do pieczenia i cukier wanilinowy należy zmieszać razem ze sobą. 


Krok drugi: 
Następnie należy rozpuścić masło. 



Krok trzeci: 
W oddzielnej miseczce należy rozbić jajko i dodać do niego mleko. 



Krok czwarty:
Następnie należy zmieszać wszystko ze sobą. 



Krok piąty: 
Całość trzeba dokładnie ze sobą wymieszać, aby nie było żadnych grudek. 


Krok szósty: 
Ciasto gotowe! Należy przygotować blaszkę i foremki na babeczki i dodać odrobinę. 



Krok siódmy:
Czas dodać owoce. My akurat wybrałyśmy jagody, ale można też dodać banany, maliny, truskawki, lub cokolwiek na co macie ochotę! :-)


Krok ósmy: 
Należy dodać resztę ciasta do foremek i przygotować piekarnik! 


Babeczki powinny zostać w piekarniku około 15-20 minut. 


I gotowe! Mmmm! Można je zostawić tak jak wyglądają po wyjęciu z piekarnika, lub można też dodać coś do nich i lekko je przyozdobić. My wybrałyśmy akurat gotową masę serowo-waniliową i jadalne naklejki, hah! 




Wyszły naprawdę pyszne! 

Mam nadzieję, że nasz przepis Wam się spodoba i że z niego korzystacie :-) Dajcie mi znać co o tym sądzicie i czy chcecie, abym dodawała więcej takich postów. Mogę pokazać Wam jak przygotowuję swoją ulubioną sałatkę! 

Buziaki, 
Paulina

21 comments:

  1. Babeczki wyglądają przepysznie, muszę wypróbować ten przepis! :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wyglądają smakowicie ! I jak najbardziej jestem ciekawa reszty twoich przepisów ;-)

    ReplyDelete
  3. Wyglądają przepysznie aż chyba skuszę się takie zrobić :*

    ReplyDelete
  4. wyglądają ślicznie, jak się zdecydujesz to zrób też na sałatkę proszeeeeee!
    mi się już moje nudzą, może coś nowego zobaczę :)

    ReplyDelete
  5. Na pewno były smaczne :)
    Zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  6. A moge poprosic przepis na ta mase?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masę niestety kupiłyśmy już gotową, haha :-(

      Delete
  7. Świetny przepis! Właśnie wyciągnęłam je z piekarnika. Są pyyyszne! <3

    ReplyDelete
  8. Mi się one już przejadły :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądają meeeega :)! Btw, masz prawo jazdy? :* Jeśli tak, to mogłabyś opisać jak to wygląda w UK? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jak już będziesz miała, to napisałabyś jak to wygląda w UK? :)

      Delete
  10. Trochę się nie postarałaś. Za bardzo przypiekłaś i masę niechlujnie ułożyłaś, powinnaś ją przecisnąć przez rękaw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. robiłam je pierwszy raz w życiu :-) moim zdaniem ważne, że były smaczne, a następnym razem po prostu bardziej się postaram.

      Delete