10 July 2015

Pstrykamy.pl

Cześć kochani,

Co u Was?

W dzisiejszym poście chciałabym napisać wam coś więcej na temat pstrykamy.pl :-) Przed wyjazdem na wakacje dostałam od nich paczuszkę z moimi zdjęciami. Zdjęcia są naprawdę dobrej jakości i od razu mi się spodobały. Fajne jest też to, że są w różnych rozmiarach. Dzięki temu bez problemu można je włożyć w różnego typu ramki. Ja akurat wszystkie włożyłam do wielkiej białej antyramy, którą powiesiłam nad komodą. Całość wygląda naprawdę super i jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu.

Aby złożyć zamówienie, wystarczy pobrać aplikacje 'pstrykamy' na swój telefon i wybrać zdjęcia z galerii. Jest to bardzo proste i dzięki temu możemy zaoszczędzić mnóstwo czasu, ponieważ nie musimy nigdzie wysyłać/zgrywać naszych zdjęć. Można także wysyłać odbitki swoim bliskim i wcale nie trzeba na to długo czekać. Ja swoją paczkę dostałam kilka dni po jej zamówieniu, a mieszkam w Londynie.

Myślę, że to naprawdę super sprawa i jak najbardziej polecam Wam sprawdzenie tej strony!


A jeżeli chodzi o ask.fm, wpadłam na pewien pomysł! Nie jestem do końca przekonana co do zakładania konta na tej stronie i myślę, że mało osób będzie tam zaglądać, więc umówmy się tak.. Zadawajcie mi pytania pod tym postem, a ja przygotuję kolejny, w którym wam na nie odpowiem :-) Jeżeli pytań będzie dosyć sporo, a Wy nadal będziecie chcieli dowiedzieć się czegoś więcej, wtedy ruszę z Askiem!

Buziaki i miłego wieczorku,
Paulina

9 comments:

  1. Jaka jest cena tych zdjec?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5 zdjęć za 4.99pln + każde kolejne za 0.60pln, 10 zdjęć za 7.99 i każde następne za 0.50pln, lub 20 zdjęć za 12.99 i każde kolejne za 0.40pln :-)

      Delete
  2. Czy masz nawiazaną jakąś juz wsporace z firmą?

    ReplyDelete
  3. Witam,nominowałam cię do LBA miłej zabawy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, niedługo postaram się odpowiedzieć :D

      Delete
  4. Jak poznałaś Maćka?

    ReplyDelete
  5. Ulubione danie? Zadawanie na blogu jest uciążliwe, bo trzeba ciągle potwuerdzać, że się nie jest robotem.

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia trzeba komuś wysyłać, czy można tylko sobie zamówić ? :)

    ReplyDelete