19 August 2015

Notting Hill

Cześć kochani!

W zeszłym tygodniu wybrałam się na zdjęcia z Igą. Pewnie kojarzycie ją z bloga skinnyliar, jest przesympatyczną osobą! Od zawsze bardzo podobała mi się dzielnica Notting Hill i to właśnie tam się spotkałyśmy. Jeśli będziecie kiedyś w Londynie - koniecznie musicie odwiedzić to miejsce! Znajdziecie tam piękne kolorowe domki, mnóstwo uliczek z ciekawymi sklepami i urocze kawiarenki, w których można zatrzymać się na kawę i jakieś dobre ciasto!


Bilety do Polski kupiłam już dawno temu i nie myślałam o tym wyjeździe na poważnie, bo cały czas mówiłam sobie, że przecież 'jeszcze miesiąc, jeszcze 2 tygodnie, jeszcze dużo czasu', a czas tak szybko zleciał, że lecę już JUTRO! Na szczęście udało mi się już w miarę przygotować i spakować, więc wszystko mam jak na razie pod kontrolą. Liczę na to, że załapię się jeszcze na trochę słońca i ciepełka, bo zdecydowanie mi tego brakuje. Nie mogę się już doczekać!












spodnie: topshop
koszulka: primark
torebka: river island
kapelusz: h&m
zegarek: oozoo
czarna bransoletka: sothopl

A Wy, jakie macie plany na zakończenie wakacji?

Buziaki,
Paulina



29 comments:

  1. Muszę sobie sprawić taki kapelusz<3 Ty prezentujesz się świetnie:*

    ReplyDelete
  2. jeszcze zanim wezmę się za przeczytanie tekstu, to przy takim szablonie który jest piękny i super teraz wygląda blog, mogłabyś powiększyć zdjęcia, a także jest kod css żeby zdjęcia poziome i pionowe były tej samej szerokości :) takie wskazówki małe haha :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. marzą mi się właśnie takie duuuże zdjęcia, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać :-( po powrocie z Polski koniecznie muszę się nauczyć! dziękuję:* takie wskazówki są jak najbardziej wskazane, wiele jeszcze przede mną!

      Delete
  3. Wkradł Ci się błąd, bo to nie NotHing Hill tylko NotTing Hill :) nie musisz dodawać tego komentarza, chciałam tylko zwrócić Ci na to uwagę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ale tam ładnie! :) Wyglądasz świetnie! <3

    ReplyDelete
  5. Hej :-) a ja bardzo bym chciała post jakis ciekawy o angli, np. Jak żyje sie tam finansowo, czy to prawda ze duzo lepiej od Polaków, czy nie ma takiej biedy, czy młodzi ludzie maja większe możliwości, generalnie jak to wszystko wyglada :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się coś takiego przygotować :-)

      Delete
  6. Ślicznie wyglądasz. Marzy mi się odwiedzić to miejsce i wypić tam jakąś kawkę.

    Życzę udanego pobytu w Polsce i dużo słońca!

    www.hayjulka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze świetnie! :) Czekam na Was w Białej :* Kasia

    ReplyDelete
  8. Bransoletka na kostkę jest cudowna :)

    ReplyDelete
  9. a butki z skąd?:)

    ReplyDelete
  10. Masz na nazwisko Płandowska, a nie Plandowska?! O.o Żyłam w kłamstwie tak długo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, każdy zawsze jest w szoku! w Angielskim alfabecie nie ma takiej literki jak Ł, więc wszędzie podpisuję się Plandowska i w sumie już się do tego przyzwyczaiłam, hah!

      Delete
  11. Klaudia Wardziak to Twoja rodzina?

    ReplyDelete
  12. Po co Ci Polski dowod, skoro i tak mieszkasz w Anglii? Ja sama mieszkam juz 8 lat, i nie widze zeby dowod bylby mi potrzebny (mimo, ze odwiedzam Polske wmiare czesto), wszczegolnosci, ze zamierzam tu byc na stale. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze chciałam mieć Polski dowód, a poza tym aby wyrobić angielskie provisional licence musiałabym pozbyć się paszportu na jakiś czas, a do tej pory był to mój jedyny dowód tożsamości i nie mogłam zostać bez niczego :-)

      Delete