6 August 2015

show me love

Hej kochani,

Co słychać?

Dawno nie dodawałam żadnej stylizacji i doszłam do wniosku, że już chyba czas nawyjższy to zmienić! Niestety nie mamy w Londynie słońca i upałów, więc ostatnio ubieram się bardziej jak na jesień, niż na lato..

Kilka dni temu kupiłam sobie w primarku zwykłą, czarną narzutkę i od tamtej chwili jestem z nią nierozłączna. Uważam, że bardzo fajnie wygląda i pasuje do większości ubrań z mojej szafy. Czasami można znaleźć w primarku naprawdę fajne i ciekawe rzeczy. Co sądzicie o tym sklepie, podobają Wam się ich produkty? Lubię od czasu do czasu coś tam kupić, jednakże większość rzeczy jest niestety słabej jakości i szybko się niszą..
Polubiłam też ostatnio chodzić w koczku, który robię zaledwie w kilka sekund i w którym jest mi bardzo wygodnie.

Poniedziałkowa stylizacja którą Wam dziś pokazuję jest bardzo prosta i wygodna, ponieważ to właśnie tak lubię się najbardziej ubierać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Byłabym Wam też wdzięczna, gdybyście mogli napisać mi jakieś propozycje postów, które chcecie zobaczyć na moim blogu!


 










bluzka: bershka
spodnie: river island
buty: adidas flux
narzutka: primark
okulary: river island
złota bransoletka: thepeachbox
czarna bransoletka: sotho
zegarek: oozoo

Buziaki, 
Paulina

7 comments:

  1. Lubię robić zakupy w Primarku tylko trzeba trafić na coś fajnego, mam też czarną narzutkę z kapturem ze sklepu Unisono i jestem z nią nierozłączna, noszę ją do wszystkiego :)) Widzę,że masz na ręce bransoletki z Pandory, trzymają Ci się? Mi moja parę dni temu zerwała się przy zapięciu :( o mało co nie straciłam całego dobytku w postaci charmsów :(
    Zapraszam do mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. na szczęście cały czas się trzymają! prawie w ogóle ich nie zdejmuję i nie rozpinam, może to dlatego! pozdrawiam również :*

      Delete
  2. świetna narzutka, uwielbiam takie wygodne stylizacje :) szkoda że nie byłam nigdy w primarku :)

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  4. Szkoda, że w Polsce nie ma Primarka :(

    ReplyDelete