17 August 2015

trip to Margate

Cześć kochani,

Zanim zacznę, chciałabym ponownie podziękować wspaniałej Kornelii, za zmiany w wyglądzie mojego bloga. Jak Wam się podoba? Ja jestem zachwycona i gdyby nie Kornelia, nie byłabym w stanie nic zmienić. Jeśli oglądacie mojego bloga od początku, z pewnością widzieliście już kilka różnych nagłówków i ustawień, jednakże tak jak jest teraz podoba mi się najbardziej i na razie nie zamierzam nic zmieniać.

W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam kilka zdjęć z wczorajszej wycieczki nad morze. Pamiętacie jak kilka tygodni temu pojechałam z Maćkiem i ze znajomymi na weekend do Margate? Bardzo nam się spodobało i obiecałam sobie, że jeszcze tam wrócimy, więc korzystając z miarę ładnej pogody i odrobiny słońca postanowiliśmy ponownie się tam wybrać. Nadchodzące dni będą dosyć zakręcone, więc fajnie było oderwać się od Londynu i zebrać siły. Muszę koniecznie pojechać do collegu, odebrać nowy indentyfikator, kupić wszystkie potrzebne przybory, spakować się do Polski i przede wszystkim posprzątać w domu przed przyjazdem mamy, haha! Jestem sama w domu już od tygodnia i.. pewnie sami dobrze wiecie jak to jest być samemu w domu!

Nie wiem jak Wy, ale ja kocham jeździć nad morze i gdybym miała taką możliwość, mogłabym mieszkać w jakiejś nadmorskiej miejscowości przez całe wakacje. Nie chodzi mi już tutaj nawet o opalanie i pływanie, ale o sam widok i o powietrze. Uwielbiam spacerować brzegiem morza i jest to dla mnie idealny sposób na spędzenie wolnego czasu. Wiele mi do szczęścia nie potrzeba! Mam nadzieję, że zdjęcia z wyjazdu Wam się spodobają. A jeśli macie do mnie jakieś nowe pytania, zadawajcie je pod tym postem, a ja chętnie odpowiem w kolejnym.


 















Buziaki, 
Paulina

17 comments:

  1. Piękne zdjęcia :) Przed powrotem rodziców z wakacji zawsze jest wielkie sprzątanie :D
    Pozdrawiam!
    www.angelicious-stuff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia ! :) Super stylizacja ! :)

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia <3 również uwielbiam morze! :D

    ReplyDelete
  4. Twoi rodzice nie miszkają razem?

    ReplyDelete
  5. Ile masz rodzeństwa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli ten brzdąc na snapie to Twój braciszek przyrodni? :) cudny maluszek

      Delete
  6. masz kontakt z kamilawalentyna? :)

    ReplyDelete
  7. kto ci robil design na bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kornelia :P http://korneliakuzma.blogspot.co.uk/

      Delete