3 September 2015

Hiddenbeauty

Cześć kochani,

W dzisiejszym poście chcę napisać Wam któtką recenzję kilku produktów z firmy 'Joanna'. Zanim poleciałam do Polski dostałam paczkę od hiddenbeauty, w której znalazłam mnóstwo fajnych kosmetyków. Wszystkie mam zamiar Wam pokazać, a w związku z tym, że najbardziej zainteresowały mnie szampon, odżywka i serum, to pokażę Wam na samym początku, Często zmieniam produkty do włosów i lubię eksperymentować z nowymi. Moje ulubione to oczywiście te, które ładnie pachą (haha!), oraz te, które nie podrażniają mojej skóry głowy. Cały poniższy zestaw z 'Joanny' idealnie się sprawdził! Moje włosy stały się lśniące i może brzmi to tak, jakbym występowała w jakieś reklamie telewizyjnej, ale naprawdę Wam to polecam!

Odżywkę stosuję po każdym umyciu głowy, a serum raz, góra dwa razy w tygodniu. Każdy z tych produktów zawiera dodatkowo olejek arganowy, który nie dość, że pachnie przewspaniale, na dodatek świetnie odżywia włosy! Czego chcieć więcej? Ja jestem mega zadowolona! :-)



Produkty które opisałam są dostępne na stronie hiddenbeauty także zainteresowane osoby zapraszam na zakupy!

Buziaki,
Paulina

2 comments: