16 September 2015

Marylebone

Cześć kochani,

Zdjęcia do dzisiejszego posta przygotowałam już prawie dwa tygodnie temu (dziękuję Iga!:*).  Miałam jeszcze wtedy wakacje i cieszyłam się ostatnimi dniami wolności, hah! W poniedziałek rozpoczął się mój drugi tydzień w collegu, a ja czuje się tak, jakbym była tam już od kilku dobrych miesięcy. Cieszę się, że tak szybko przestawiłam się na tryb szkolny i nie pasuje mi jedynie fakt, że jak to w collegu - przeziębiłam się i od kilku dni próbuję się wyleczyć. Kicham, kaszlę i nie wyrabiam z kupowaniem nowych opakowań chusteczek.

Pomimo tego i tak dalej czekam na jesień, chłodne wieczory pod kocem z kubkiem herbaty i z dobrą książką, ciepłe sweterki i długie spacery. Nie potrafię zdecydować którą porę roku lubię najbardziej! Każda ma w sobie coś wyjątkowego.. Pogoda w Londynie jest wyjątkowo dziwna jak na połowę września, bo zamiast padać - świeci słońce. Nie wiem jednak czy powinnam się do tego przyzwyczajać, bo znając życie niedługo pewnie zacznie padać i przestanie dopiero na wiosnę, także cieszę się z ostatnich promieni słońca i nie patrzę nawet na prognozę pogody, bo i tak się nie sprawdza!

A Wy, lubicie jesień, czy wolicie może inną porę roku?









spodnie: topshop
buty: tkmaxx
okulary: polette
zegarek: oozoo
czarna bransoletka: sotho
złota bransoletka i naszyjnik: pastylady 

Buziaki,
Paulina

13 comments:

  1. Jesteś piękna, masz świetną figurę i styl. Zdradzisz, ile masz wzrostu i wagi? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! mam około 162cm wzrostu :-) a jeśli chodzi o wagę, to dawno jej nie sprawdzałam!

      Delete
  2. Nagrasz kiedyś taki randomowy filmik na którym będzie można usłyszeć jak mówisz po angielsku? Np na snapie albo na insta? :) miłego dnia :*

    ReplyDelete
  3. Ja tak samo trzeci tydzień w collegu i już od kilku dni zmagam się z zatokami i kaszlem :( dlatego łączę się w bólu i życze zdrówka :)
    Super post i stylizacja, na pewno będę wpadać tutaj regularnie.
    Zapraszam również do siebie. http://gosiakks.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Masz snapa?:) jesli tak to podaj prosze:)

    ReplyDelete
  5. PAAAULAAAA, LECĘ DO LONDYNU I PORYWAM CIĘ NA ZDJĘCIA! A TAK SERIO.. chciałabym na zdjęcia z Tobą :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa jak zaczęłam to czytać to myślałam, że Ty tak na poważnie! mam nadzieję, że kiedyś się uda :*

      Delete
    2. haha tak myślałam właśnie, ale nie martw się - może za rok!

      Delete