6 September 2015

Shein, Autumn Must Have

Dzień dobry,

Co słychać, jaką macie pogodę?

W Londynie z dnia na dzień robi się coraz chłodniej, a ja.. coraz bardziej się z tego powodu cieszę! W tym roku wyjątkowo nie mogę doczekać się jesieni. Uwielbiam lato i widok słońca za oknem, ale jesień ma w sobie coś magicznego.. Wczoraj kupiłam ciepły szalik, mam na oku także nowy kapelusz, a na moich wieszakach można ostatnio znaleźć coraz więcej sweterków. Dodatkowo w związku z nadchodzącą zmianą pogody mogę nareszcie zapalać w domu mnóstwo świeczek, spędzać wieczory pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty i to bez żadnych wyrzutów sumienia! Plan lekcji który dostałam wczoraj na email wskazuje na to, że będę miała wolne piątki i co prawda na razie nie ciesze się na zapas, bo wszystko jeszcze może się zmienić, ale jeśli jednak tak zostanie - będę najszczęśliwszą osobą na świecie! Zastanawiam się tylko jak ten rok mógł tak szybko zlecieć. W styczniu spędziłam weekend w Amsterdamie, a pamiętam to tak, jakby to było wczoraj! Mam nadzieję, że rok szkolny zleci mi tak samo szybko.

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje jesienne must have. Są to rzeczy, które moim zdaniem są idealne na jesień (wszystkie poniższe ubrania i dodatki znajdziecie na stronie SHEIN). Pod każdym zdjęciem dołączyłam także specjalne linki, dzięki którym będziecie mogli zobaczyć więcej zdjęć i dowiedzieć się czegoś jeszcze na temat tych rzeczy.

Każda z poniższych rzeczy jest 100% w moim stylu i chętnie schowałabym to wszystko w swojej szafie, haha! Zapraszam do oglądania oraz komentowania!


Biały sweterek w czarne paski - LINK
cena: 19$

Czarna skórzana kurtka - LINK
cena: 38$


Kremowy płaszczyk: LINK
cena: 26$


Czarno biały kardigan - LINK
cena: 23$

Różowy sweterek - LINK
cena: 28$

Koszula w kratkę: LINK
cena: 16$



Czerwony szalik - LINK
cena: 11.99$

Czarne botki - LINK
cena: 37$

Brązowe botki na koturnie - LINK
cena: 36$

Czarny kapelusz: LINK
cena: 17$





15 comments:

  1. Ojej już kocham ten post! Wszystkie rzeczy idealnie do Ciebie pasują, masz świetny styl :) Czekam na więcej takich postów kochana! Buziak :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! :* bardzo lubię dodawać tego typu posty, więc na pewno będzie ich więcej!

      Delete
  2. AH mamy taki podobny gust, super post :D Mogłabyś kiedyś dodać post jak przerabiasz zdjęcia na ig, bo są świetne :D Pozdrówka

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne rzeczy

    ReplyDelete
  4. Różowy sweterek, koszula i szalik <3 zdecydowanie w moim stylu! Za kilka dni wreszcie uda mi się zrealizować swoje marzenie i lecę do Londynu! Nie mogę się doczekać. Nie strasz tylko proszę, popsuciem pogody bo ja z natury jestem zmazluchem i trochę się obawiam :)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pogoda nie jest zła jak na wrzesień! udanego wyjazdu :*

      Delete
  5. Post jak przerabiasz fotki na ig byłby świetny :)
    Super ciuszki :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się coś takiego przygotować! dziękuję i pozdrawiam również :*

      Delete
  6. Czy są to rzeczy, które zamówiłaś dla siebie? Jeśli tak, to jak z rozmiarówką? S na stronie = S w sklepach typu hm ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak na razie zamówiłam od nich jedynie sukienkę i czekam na przesyłkę :-) zamówiłam rozmiar S i mam nadzieję, że będzie na mnie dobra!

      Delete