19 September 2015

Windsor

Hej kochani,

Nie wiem czy pamiętacie, czy może nawet o tym nie wiedzieliście, ale jakieś dwa tygodnie temu, zanim jeszcze rozpoczęłam college, wybrałam się z Maćkiem do Windsor. Jest to jedno z moich ulubionych miejsc w Anglii, a jako, że dziele się z Wami tutaj różnymi informacjami i zdjęciami z przeróżnych wyjazdów - tym razem postanowiłam zrobić tak samo! Co prawda niestety z lekkim opóźnieniem, ale wychodzę z założenia, że lepiej późno, niż wcale!

Windsor to niewielka miejscowość znajdująca się kilkanaście kilometrów od Londynu. Dowiedziałam się o tym miejscu całkowicie przez przypadek i tak samo przypadkowo tam trafiłam. Kilka lat temu wybrałam się ze znajomą na zakupy, a wylądowałyśmy właśnie tam. Pomimo tego, że nie jest to daleko od Londynu, będąc tam czuję się jakbym była w całkiem innym świecie! Moim zdaniem jest to taka.. spokojniejsza wersja Londynu. Jest tam mnóstwo pięknych domków, uliczek, sklepów, parków i kwiatów. Byłam tam już wiele razy, ale za każdym razem się zachwycam od nowa. Wszystko jest tam o wiele spokojniejsze i ludzie nie śpieszą się na autobus czy na metro, nie ma korków ani opóźnień autobusów/pociągów i nie ma kolejek w sklepie. No chyba, że po pamiątkę!

Podróż minęła nam bardzo szybko i zanim się obejrzałam, byliśmy już na miejscu. Naszym głównym celem było zwiedzenie zamku Windsor, który jest mega wielki i meeega piękny! Oferta wydała nam się całkiem ciekawa, więc kupiliśmy wejściówki i weszliśmy na teren królowej, hah! Udało nam się zobaczyć piękne ogrody, komnaty królewskie, jadalnie, zbroje, a nawet i zrobiłam kilka pamiątkowych zdjęć! Niczego nieświadoma chodziłam sobie po zamku z aparatem, po czym dowiedziałam się, że to zabronione. Na szczęście nie miałam żadnych kłopotów! Zwiedzanie zajęło nam około dwóch godzin, ale każda minuta spędzona tam była tego warta. Naoglądaliśmy się przepięknych widoków i obrazów, których nie zapomnę do końca życia! Ah.. fajnie byłoby tam sobie pomieszkać! 

Po wyjściu z zamku wybraliśmy się na spacer i podziwialiśmy przepiękne widoki. Mówię to już pewnie setny raz, ale lubię od czasu do czasu odpocząć od zakręconego i szybkiego tempa życia w Londynie. Takie wyjazdy jak ten, nawet takie krótkie, sprawiają, że mogę odetchnąć i oderwać się od codzienności. Wszystkim Wam jak najbardziej polecam podróż do Windsor! Mam nadzieję, że Wam również spodoba się to miejsce. 












  






Buziaki, 
Paulina

8 comments:

  1. Ojej <3 Wygląda naprawę przeuroczo! Jak kiedyś odwiedzę Anglię to koniecznie wpiszę sobie to miejsce w plan wycieczki. Zwłaszcza, że nie jest to daleko od Londynu,a to ogromny plus!

    ReplyDelete
  2. Jak tam jest pięknie!!! Przy okazji chcę cię przeprosić za to, że tak nałogowo robię screeny twoich snapów, ale w UK jest tak pięknie, że czasem nie mogę się powstrzymać :( Na szczęście w 2016 najprawdopodobniej moje marzenie się spełni, chyba popłaczę się tam ze szczęścia! / Julia

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, oj tam! mam nadzieję, że Twoje marzenie się spełni :-) :*

      Delete
  3. Prześliczne zdjęcia i zazdroszczę wycieczki! Bardzo podoba mi się Twój blog i zaobserwowałam :)

    leutey.blogspot.com

    ReplyDelete