1 October 2015

College, update


Hej kochani, 

Strasznie nie lubię, kiedy ktoś narzeka i sama staram się to robić jak najrzadziej, ale.. niech ten tydzień się już skończy! Jestem przeogromnie szczęśliwa, że jest nareszcie czwartek i mam nadzieję, że uda mi się chociaż troszkę odpocząć. Od poniedziałku miałam tyle na głowie, że znajdowałam czas dla samej siebie jedynie pod prysznicem, hah.. College i inne obowiązki troszkę przejęły nade mną kontrolę w tym tygodniu, ale nie dam się więcej. Muszę się wyspać, chwilkę odreagować i od poniedziałku wracam na lekcje ze zdwojoną siłą. 
Pomimo wszystko nie chciałam jednak zaniedbać bloga i systematycznego dodawania postów, więc naładowałam baterię, przygotowałam wszystko i zabrałam ze sobą aparat do szkoły. W czasie lunchu udało mi się namówić moją koleżankę na zrobienie mi kilku zdjęć i tak o to i powstał dzisiejszy post. Czekam także na zdjęcia z dwóch innych 'sesji zdjęciowych' i mam nadzieję, że dostanę je lada i chwila i będę w stanie Wam wszystko ładnie zaprezentować. Zdecydowałam się także aby zacząć pisać tutaj także po angielsku. Myślę, że nie jest to zły pomysł, zwłaszcza, że dostawałam takie propozycje w komentarzach. Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się spodoba, a teraz lecę już spać, bo jutro czeka mnie kolejny długi i pracowity dzień, trzymajcie się!
Życzę Wam miłego weekendu i dziękuję, że nadal tu zaglądacie! Buziaki. 

Hello there, 

I do not like when someone complains and I try to do that as rarely as possible, but.. I really want this week to be over! I am very happy that it is finally Thursday and I hope that I will be able to get some rest. I had so much to do this week and I hardly found some time for myself.. College and other obligations have taken over control of me this week, but I will not let that happen again. I need to sleep and get some rest and I will come back to college on Monday with lots of energy and power.

However, I did not want to fail my blog, so I recharged the battery, prepared everything and took my camera to school with me. I managed to persuade my friend to make some photos of me during the lunch time. I am also waiting for photos from two other 'photo sessions' and I hope that I will get them soon and I will then be able to show you everything. I finally decided to start writing in both, Polish and English. I think that this is not a bad idea, especially since I was receiving comments suggesting that.
I'm off to sleep now, because I have another long and busy day tomorrow. 
I wish you all have a nice weekend and thank you for being here! Kisses.









narzutka: primark 
sweterek: new look 
buty: adidas nizza 
czarna bransoletka: sothopl 
czarno-złota bransoletka: Paul Hewitt
zegarek: oozoo

1 comment: