25 October 2015

Kensington, stay classy

Hej kochani,

Bardzo lubię tą sesję zdjęciową. Zdjęcia które Wam dziś pokażę zrobiłam już kilka tygodni temu razem z Igą, której strasznie mi brakuje i mam nadzieję, że uda nam się niedługo spotkać!
Kensington to przepiękna okolica i jest tam mnóstwo pięknych domów, uliczek i przeróżnych sklepów, także wszystkim serdecznie polecam odwiedzić to miejsce.

Stylizacja którą Wam dzisiaj zaprezentuję jest moim zdaniem idealna na niedziele. Może nie jest jakoś specjalnie wyszukana i nie wiadomo jak elegancka, ale idealnie sprawdza się na wyjście z rodziną, obiad, lub po prostu zwykły spacer. Ubierając się stawiam przede wszystkim na wygodę. Zawsze powtarzam, że lubię wyglądać ładnie i czuć się dobrze w tym, co mam na sobie. Kiedy pomyślę sobie o tym, że kilka lat temu potrafiłam chodzić zimą w trampkach i podwijać rękawy w kurtce tylko po to, żeby wyglądać 'fajniej' śmieje się sama z siebie, haha! Teraz nie potrafię wyjść z domu bez ciepłego szalika i płaszcza i cieszę się, że zmieniłam swoje nastawienie! Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają!

Hey everyone,

I really like this photo shoot. We did those photos with Iga a few weeks ago. I really miss her and I hope that we will meet soon!
Kensington is a beautiful area and there is lots of beautiful houses, streets and shops. I recommend this place for everyone!

The outfit that I will present you today is (in my opinion) perfect for Sundays. Maybe it is not very sophisticated and elegant but it is ideal to go for a family dinner or just for a walk. I always say that I like to look nice and feel good in what I'm wearing. When I think that I used to wear sneakers in winter and roll up the sleeves of my jacket just to look 'cooler' I just can't stop laughing. Now, I can't leave my house without a warm scarf and coat. I'm glad I changed my attitude! I hope you will enjoy those photos. 






coat: h&m
trousers: topshop
scarf: h&m
boots: deichmann
bag: river island
shirt: h&m

Paulina



9 comments: