31 October 2015

October favorites

Hej kochani,

Dzisiaj mam dla Was moich ulubieńców miesiąca. Polubiłam przygotowywać posty z tej serii, ponieważ dzięki temu mogę podzielić się z Wami czymś więcej i polecić Wam produkty godne uwagi. W tym miesiącu może nie ma ich aż tak dużo, ale lepiej mniej, niż wcale. Zapraszam do oglądania!

Hey everyone,

Today I have my month favourites to show you! I started to like doing posts of that series because of that I can share them with you and tell you about some products that are worth looking at. In this month there may not be a lot of them but, it's better than nothing. Enjoy!

Pasty lady bransoletka / Pasty Lady bracelet

Na początku tego miesiąca dostałam przepiekną bransoletkę od sklepu Pasty Lady i jestem w niej zakochana! Uwielbiam takie minimalistyczne złote dodatki i uważam, że świetnie się prezentują za równo same, jak i z innymi dodatkami. Odkąd ją dostałam, mam ją na sobie każdego dnia.

At the beginning of this month I got a beautiful bracelet from the shop "Pasty Lady" and I am in LOVE with it! I love little gold accessories and I found that it looks great alone or with other accessories. From the day that I got it, I wear it every day!



Świeczki z Ikei / Ikea Candles

A zresztą.. nie tylko z Ikei! Uwielbiam wszystkie świeczki, z każdego sklepu, o każdym zapachu. O świeczkach będę pisała tutaj pewnie co miesiąc, ale jak można ich nie lubić?

Anyway.. not only from Ikea! I love every single candle, from every shop, any smell. I will be writing about candles probably every month but how can anyone not like candles? 



Różowy talerz i miseczka z Ikei. Mam też kubek do kolekcji, haha! Wyglądają przeuroczo i kosztują jedynie po 2 funty! 

Pink plate and a little bowl from Ikea. I also have a mug to go with it, haha! They look gorgeous and cost only 2 pounds!



Krem półtłusty do cery atopowej z AA. Dostałam go od mojej babci. Mój pierwszy produkt z tej firmy. Bezzapachowy, bez barwników i alergenów. Idealny dla osób z tak delikatną cerą taką jak moja! Natłuszcza skórę i szybko się wchłania, co jest dla mnie naprawdę ważne, bo zawsze smaruję się nim na noc. Można go stosować także na dzień. 

Oily cream for allergic skin from AA. My first product from that company. It's unscented without dyes and allergens. Its ideal for soft skin like mine! It oils your skin and absorbs quickly which is important to me because i always put it on at night. It can also be used in the day. 


Krem ochronny bambino. Z związku z tym, że jestem straszną alegiczką, ten krem sprawdza się u mnie idealnie. Nie podrażnia mojej skóry i idealnie ją nawilża, a na dodatek pięknie pachnie!

Bambino cream. Because Iam a very allergic person, this cream is very good for me. It doesn't harm my skin at all. It also smells very nice! 


Obiektyw Canon 50mm. Od zawsze o nim marzyłam, ale nigdy nie mogłam się zebrać żeby go kupić. W końcu sprzedałam swój stary obiektyw na amazonie i udało mi się kupić mój wymarzony, który sprawuje się perfekcyjnie!

Canon Lense 50mm. I always wanted one of them, but I never had the occasions to buy it. I sold my old one and bought my dream one on Amazon. It works perfectly!


Buty z H&M. Znalazłam je całkowicie przypadkowo, na przerwie pomiędzy lekcjami, przechądząc przez h&m. Na dworze akurat było chłodno i deszczowo, a ja narzekałam, że marznę i w związku z tym, że nie kosztowały nie wiadomo jak dużo, zdecydowałam się je kupić.

Shoes from H&M. I found them accidentally when I had break between my lessons walking through H&M. It was a bit cold and rainy day and I decided to buy them as they were not that expensive. 


Kubek 'sowa'. Chyba nie tylko ja się nim zachwycam. Nareszcie mam swój jeden, idealny kubek, z którego wszystko automatycznie smakuje lepiej! 

"Owl" mug. I don't think that I'm the only person who loves this mug. I finally have my own perfect mug. Everything that I drink tastes better!


Paletka do brwi z Collection. Kosztowała mnie jedynie 4 funty! Jasny brąz idealnie pasuje do malowania moich brwi i dodatkowo paletka zawiera pędzelek i lusterko, dzięki czemu mogę wszędzie ją ze sobą zabrać i mieć wszystko przy sobie. 

Eyebrows palette from Collection. It only cost me 4 pounds! Light brown is perfect for my eyebrows and the palette itself has a brush and a mirror. 


Brązowy szalik z h&m. Mam czerwono czarny, czarno biały, a takiego zwykłego już od dawna mi brakowało. Cieplutki i bardzo miły w dotyku, polecam!

Brown scarf from H&M. I also have a white&black one but this is a simple one which I needed. It's really warm and soft. I recommend it!


Czerwona sukienka od shein. Idealna na ciepłe, jesienne wieczory! 

Red dress from shein. Perfect for hot, autumn evenings! I really like it! 

Kisses, 
Paulina

24 comments:

  1. Możesz odpowiedzieć czy ćwiczysz lub czy masz specjalną diete? Cudna figura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ćwiczę w domu i staram się zdrowo odżywiać:-) dziękuję!

      Delete
  2. Śliczna bransoletka :D
    zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś ten świetny kubek bo szukam go już spory czas :)

    ReplyDelete
  4. Też uwielbiam takie złote dodatki, a ten komplet talerzyk + miseczka jest przeuroczy, chyba będę musiała sobie taki sprawić, kiedy następny raz będę w ikei ;)
    colorfulpanatloons.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. jakie sa twoje ulubione blogerki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. między innymi maff, jemerced, jestemkasia, skinnyliar, patii13, kenzas :-)

      Delete
  7. kiedy nowy post?

    ReplyDelete
  8. byly juz wyniki konkursu z candystone? na jakiej zasadzie wybralas zwyciezcow? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, były :-) zrobiłam losowanie na snapchacie

      Delete
  9. skad czerpiesz inspiracje??????

    ReplyDelete
  10. z jakimi firmami wspolpracujesz?

    ReplyDelete
  11. Ten kubek to bym Ci podkradła;)

    ReplyDelete
  12. jakie masz zdanie na temat takich osob jak maffashion? Jessica? weronika zalazinska?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo lubie je ogladac i z calego serca im kibicuje i zycze dalszych sukcesow :-)

      Delete
  13. kogo obserwujesz na snapie? :)

    ReplyDelete
  14. Szalik i sukienka bardzo ładne ♥ , podobne jak zestaw z Ikei, którego tak Ci zazdroszczę, a do najbliższego sklepu mam 200 km ! :/ A co do świeczek - nie polecam z Tesco. Kupiłam na próbę i są dość marne. :/
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jak często chodzisz na siłownię? :)

    ReplyDelete
  16. Również mam ten szalik z hm. Strasznie spodobał mi się kolor ale nie był taki ciepły jak czarny... Więc mam ten i ten.

    Przypadkowo weszłam na bloga i przypadkowo się zakochałam! Cudowne zdjęcia, bardzo miłe dla oka. Tekst również łatwo i szybko się czyta. Coś cudownego! A niech mi będzie, obserwuję. Z chęcią będę czytać nowości :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    ReplyDelete