29 October 2015

Osterley Park

Cześć wszystkim,

Moje białe spodnie przez długi, długi czas leżały gdzieś na dnie szafy. Całkowicie o nich zapomniałam i zastąpiłam je ciemniejszymi kolorami. W poszukiwaniu sweterka natknęłam się na nie przypadkowo i postanowiłam, że czas najwyższy je założyć! W końcu lubię je nosić i całkiem dobrze się w nich czuję. Poza tym ostatnio w Londynie jest dosyć słonecznie i fajnie było dla odmiany założyć na siebie jakiś żywszy kolor.
W piątek odebrałam paczkę z butami ze sklepu born2be i byłam przeszczęśliwa, ponieważ nareszcie znalazłam idealne botki na obcasie! Od dawna o takich marzyłam, ale wszystkie które znajdowałam byly albo za wysokie, albo za niskie, lub po prostu nie wygodne. Te są wręcz idealne. Obcas jest w sam raz, a na dodatek w środku mają ciepły puszek, który sprawia, że są bardzo wygodne. Czas najwyższy nauczyć się chodzić na wysokich obcasach, haha!

Hello everyone,

My white trousers were at the bottom of my wardrobe for a really long time. I completely forgot about them and replaced them with darker colours. I was looking for a sweater and I found them by accident and decided it's time to wear them again! They are one of my favourites and I feel good wearing them. Besides, it is quite sunny in London and it was nice to wear some lighter colours.
I received a package of shoes on Friday from the store born2be and I was so happy! I finally found the perfect boots for myself! I was looking for them for so long, but all that I found were either too high or too low, or just not that comfortable. These are perfect. The heel is just right and they are very warm, which makes them even more comfortable. It's time to learn how to walk in high heels, haha!





shoes: born2be
leather jacket: h&m
trousers: top shop
scarf: h&m
cardigan: h&m
bag: mslittlesbag

Kisses,
Paulina

6 comments:

  1. Myślę nad zakupem białych spodni ale to dopiero na wiosnę ! :)

    ReplyDelete
  2. Też muszę odkopać białe rurki, zawsze je uwielbiałam, a buty są przepiękne :)
    Pozdrawiam, http://xwikens.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. super buty! :) w końcu udało Ci się znaleźć idealne :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete