27 October 2015

perfect shoes for winter

Hej wszystkim, 

Nie wiem jak Wy, ale ja co roku mam problem ze znalezieniem odpowiednich butów na zimę. Godzinami chodzę po sklepach i się rozglądam, a tak naprawdę sama nie wiem czego szukam, haha! Tegoroczne poszukiwania postanowiłam ułatwić i sobie i Wam i między innymi dlatego zdecydowałam się dodać ten post. Weszłam na wszystkie możliwe strony internetowe przeróżnych sklepów i wybrałam modele, które najbardziej mi odpowiadają. Chciałabym, aby jakimś magicznym sposobem znalazły się w mojej szafie! Mam nadzieję, że Wy też znajdziecie coś dla siebie! 

Hey everyone,

I do not know how about you, but I have the trouble of finding the right shoes for the winter every single year. I spent hours walking around the shops and looking around and to be honest, I do not even know what I'm looking, haha! This year I decided to make it easier for myself and also for you and this is the reasons why I decided to add this post. I went to different websites of various of shops and chose models that I really like. I love all of them and I wish I could have all of them in my closet! I hope you will find something for yourself as-well, enjoy!



sklep: bershka
cena: 139pln



sklep: bershka
cena: 139pln



sklep: h&m
cena: 129pln


sklep: h&m
cena: 139pln


sklep: stravidarius
cena: 239pln


sklep: zara
cena: 399pln


sklep: h&m
cena: 59,90pln


sklep: born2be
cena: 99,99pln

Kisses,
Paulina

5 comments:

  1. ja mam coś na styl tych, co wstawiłaś z H&Mu tylko, że czarne i z Lasockiego :) jestem mega zadowolona! dałam 179 zł w CCC. Powodzenia w poszukiwaniach :*

    ReplyDelete
  2. Wszystkie buty są prześliczne nie wiem na które miałabym się zdecydować :)

    ReplyDelete
  3. Jestem fanką obcasów więc zdecydowanie najbardziej wpadły mi w oko wyższe botki. Podobne do tych z ostatniego zdjęcia sama posiadam :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Te drugie czarne i brązowe pod nimi najlepsze! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete