9 October 2015

The Balm

Cześć wszystkim!

Moje postanowienie dotyczące częstrzego dodawania postów niestety JESZCZE się nie sprawdziło, ale to wszystko przez college, a nie przeze mnie, hah! Cały czas nad tym pracuję, planuję nowe posty, robię dużo zdjęć i liczę na to, że od przyszłego tygodnia uda mi się zaglądać tutaj częściej. Mam ogromną motywację i tysiące pomysłów, no ale.. najpierw wolę skończyć wszystkie zadania i prace domowe, a dopiero potem zabieram się za przyjemności. Pisanie do Was tutaj sprawia mi naprawdę ogromną radość i dzięki temu mogę chociaż na chwilkę oderwać się od rzeczywistości. 

W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam coś więcej na temat kosmetyków z firmy 'The Balm'. Na początku tego tygodnia dostałam od nich paczkę z kilkoma produktami do wypróbowania i jestem z nich bardzo zadowolona. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to oczywiście ich oryginalne i kolore opakowania. Co prawda nie powinno się nic oceniać po okładce, ale zapewniam Was, że w środku są tak samo świetne, jak prezentują się na zewnątrz! 

Hello everyone! 

I was hoping I will be able to post more frequently, but unfortunately I wasn't able to do that this week. However, this is not my fault and this is all because of my college, hah! 

I'm constantly working on it. I plan new posts, I'm doing a lot of pictures and I will hopefully have more time next week. I'm very motivated and I have thousands of ideas, but.. I prefer to finish all the tasks and homework first, and then I can think of pleasures. Writing here makes me really happy and because of that I can escape from the reality. 
In today's post I would like to tell you some more about the company called 'The Balm'. 
I received a package from them earlier this week and they send me some of their products to try. The first thing that I have noticed were obviously their original and colourful packages. 
We should not judge anything by its cover, but I can assure you that they are as good as they look like! 




Paletki:
1. Balm Jovi
2. How 'Bout Them Apples

Nigdy nie byłam posiadaczką żadnej paletki, bo ani nie miałabym na to czasu, ani za bardzo nie potrafiłabym się nią posługiwać. Od zawsze używałam tylko tuszu do rzęs i tylko w ten sposób podkreślałam swoje oczy. Postanowiłam jednak zmienić swoje dotychczasowe nawyki i poeksperymentować troszkę ze swoim makijażem. Wybrałam paletkę 'Balm Jovi', ponieważ zawiera bardzo neutralne i ciekawe kolory. Dodatkowo jest tam też rozświetlacz, róż i dwa błyszczyki do ust, więc paletka sprawdzi się przed wyjściem na jakąś imprezę lub większą uroczystość. Jest niewielka, więc na pewno zmieści się w mojej torebce i będę mogła nosić ją razem ze sobą. Cienie są naprawdę trwałe i łatwo się rozprowadzają. Bardzo zachęciły mnie do ich częstrzego używania i może nawet uda mi się stworzyć jakiś ciekawy make up tutorial, co Wy na to?


'How 'Bout Them Apples' był pierwszym produktem ze strony www.thebalm.com który mnie zaciekawił. Od zawsze lubiłam używać różu i wydaje mi się, że pasuje do mnie o wiele bardziej niż brązer. Bardzo spodobało mi się to, że dzięki tej paletce będę miała okazję wypróbować przeróżne oddcienie różu i jak najszybciej chciałam mieć ją już przy sobie! Produkty z tej paletki można użyć jako róż lub błyszczyk do ust, co sprawia, że jest ona jeszcze bardziej fajniejsza i przydatna.


Palettes:

1. Balm Jovi
2. How 'Bout Them Apples

I've never been a owner of any palette before, as I never had time for it and I didn't really know how to use it. The only one product that I used for my eyes was mascara. I decided to change my current habits and experiment a little with my make-up. I chose the palette called 'Balm Jovi' because it contains very neutral and interesting colours. In addition, there is also a highlighter, blush and two lip glosses, so this paddle is perfect to use before going out. It's small, so it definitely fits in my purse and I can take it with me anywhere. Shadows are really nice and easy to distribute. It makes me want to use it more frequently! Would you like to see any make-up tutorials? 


'How' Bout Them Apples' was the first product from the The Balm that interested me. I've always liked to use blush and it fits me much more than bronzer. I really liked the fact that because of this pallet I had the opportunity to try out various types of blush. Products from this paddle can be used as blushes or lip gloss, which makes it even more more fun and useful!





1. Powder

Lubię co jaki czas zmieniać puder, więc postanowiłam wypróbować jakiś z 'The Balm'. Jak na razie jestem bardzo zadowolona! 

I like to change powders, so I decided to try one from 'The Balm'. So far I am very happy!


Z korektorem miałam podobnie jak z paletką. Nigdy nie miałam czasu żeby znaleźć swój ulubiony i nie odczuwałam takiej potrzeby, aby jakikolwiek kupić. Ten bardzo mnie zaciekawił swoim opisem i postanowiłam wyprówować. I wiecie co? Jestem zachwycona, naprawdę! Odkąd go dostałam, noszę go cały czas przy sobie i nie wiem co zrobię, jak mi się skończy. Idealnie pokrywa wszystkie niedoskonałości. 

I never had time to find my favourite concealer and I did not feel like I need to buy one. The description of this product seemed very interesting and I decided to try it. You know what? I am really delighted! Since I got it, I wear it all the time with me and I do not know what I'll do when it will finish. It perfectly covers all imperfections.

3. Blush

Skoro postanowiłam wypróbować nowy puder, chciałam tak samo zrobić i z różem. Jestem pod wrażeniem tego, jak długo się utrzymuje! 

I decided to try he new powder, so I wanted to do the same thing with the blush. I am impressed by how long it stays on my face!




Od kilku lat używam tego samego tuszu do rzęs z 'Miss Sporty' i chciałam spróbować czegoś nowego. Nie jest zły! Podoba mi się także to, że jest bardzo mały i mogę go wszędzie ze sobą zabrać. 


I am using the same mascara from 'Miss Sporty' for about 4 or 5 years and I wanted to try something new, so I decided to order one from The Balm. It it not bad! I like the fact that it is very small and I can take it with me anywhere. 

A Wy, miałyście już styczność z jakimiś kosmetykami z 'The Balm'? Co sądzicie na ich temat? 

Did you ever try any cosmeticts from The Balm? What do you think about them? 

Kisses, 
Paulina

12 comments:

  1. Gdzie mieszkasz? Masz blisko do Croydon? :)

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję że kiedyś te kosmetyki wpadną w moje ręce i będę mogła je przetestować ♥

    ReplyDelete
  3. Muszę wypróbować ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :)
    blog-kilk

    ReplyDelete
  5. wydaja się fajne :)

    ReplyDelete
  6. kiedy będziesz w PL?

    ReplyDelete
  7. Jak zwykle ta sama niespodzianka od Ciebie! przeoczyłam komunikaty o nowych postach, wchodze i mam 3 do przeczytana haha! <3
    wszystko na prawdę miło się czyta, jeszcze po angielsku! Idziesz do przodu! trzymam mocno kciuki żebyś nie traciła motywacji i była z nami tak często jak się da :* dużo buziaków z Polski

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojejku, dziękuję! aż nie wiem co powiedzieć.. strasznie mi miło :-) :* mam nadzieję, że nie zawiodę! buziaki :*

      Delete