17 October 2015

Victoria and Albert Museum

Hej kochani, 
W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam stylizację z końca września. Na dworze nie było jeszcze wtedy aż tak zimno jak jest teraz i mogłam sobie pozwolić na to, aby pochodzić w sukience. Przyznam, że brakuje mi tego! Jestem strasznym zmarźluchem i kolejny raz sukienkę założę pewnie dopiero na wiosnę. 
Stylizacja którą Wam dziś przedstawiam jest jedną z tych, które można wykorzystać na przeróżne okazje. Wystarczyłoby zmienić botki na trampki i zdjąc kapelusz i wszystko prezentowałoby się całkowicie inaczej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 

Hello everyone, 
In today's post I would like to show you my outfit from the end of September. It wasn't that cold outside as it is now and I could still wear a dress. I must say I miss it! Right not, it is too cold for me in London and the next time I will be able to wear a dress will probably be in Spring. 
The outfit I'm showing you today is one of those that can be used on various occasions. You could just change boots into trainers and take off the hat and everything would look completely differently. I hope you like it!


leather jacket: h&m 
dress: primark 
boots: deichmann


 


photos: Iga Wysocka


Kisses,
Paulina

32 comments:

  1. odważna sukienka do takich mało kryjących rajstop :) ale bardzo pozytywnie! zazdroszczę Ci, że tak Ci ładnie w kapeluszu! ja ostatnio przymierzałam w New Look'u i niestety mi nie grało :( buziaki kochana! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. sukienki z primarka mają niestety taką wadę, że są właśnie takie krótkie :-( albo to ja mam takiego pecha i na takie trafiam, haha! ale tak mi się spodobała, że nie mogłam jej nie kupić. poza tym potrzebowałam trochę czasu, zanim znalazłam swój pierwszy, idealny kapelusz, także nie poddawaj się! buziakki :*

      Delete
  2. Śliczna stylizacja! ;3
    http://live-honestly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jaka króciutka sukienka! ale pięknie wyglądasz, najbardziej spodobały mi się dodatki :)

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja i wspaniały blog Paulino :) Codziennie sprawdzam twojego instagrama, snapa oraz bloga i czekam na nowe posty ! pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://moresik123.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa, nawet nie wiesz jak mi się zrobiło miło :* dziękuję!!!

      Delete
  5. Jaki masz rozmiar tej kurtki z h&m? Chcialam taka kupic, ale rozmiarowka byla dziwna i kiedy normalnie nosze s to musialabym kupic l... Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. specjalnie poszłam to sprawdzić, haha! mam rozmiar 34, czyli najmniejszy jaki tylko jest :-) może to nie ta kurtka? ta idealnie na mnie pasuje i zawsze nosze taki sam rozmiar. buziaki:*

      Delete
  6. jaki masz rozmiar buta?

    ReplyDelete
  7. kiedy wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  8. moze przygotujesz jakis post wspolny z pati13? :) fajnie bedzie

    ReplyDelete
  9. ile czasu jestes juz z mackiem?

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam stylizacje z kapeluszami! :)
    Śliczny szablon bloga, taki minimalistyczny. ♥

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  11. Jeju, prześlicznie wyglądasz *.* nawet nie wiesz z jakim utęsknieniem wypatruję Twoich postów, snapow i zdjęć na instagramie. Mogłabym oglądać, oglądać i oglądać.. i oglądać! :D wszystkiego dobrego! Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa! dziękuję :* bardzo mi miło! całuję :*

      Delete
  12. kogo lubisz obserwowac na instagramie?

    ReplyDelete
  13. kogo obserwujesz na youtube?

    ReplyDelete
    Replies
    1. duuużo osób :-) między innymi: Zoelle, Aspyn, Tanye Burr, Claudie

      Delete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. Stylizacja jest świetna :) Tak jak napisałaś, delikatna zmiana a outfit nadaje się na każdą inną okazje.
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetny blog!! :* uwielbiam tu wchodzić i czytać nowe wpisy! pozdrawiam, czekam na nowy post :D

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twój styl ! Naprawdę podziwiam, bo każda Twoja stylizacja ma w sobie to coś *.*

    ReplyDelete