8 November 2015

Hello, November

Hej kochani,
Listopad to jeden z moich ulubionych miesięcy. Nie tylko ze względu na to, że mam urodziny (na które wcale nie czekam i wcale nie chcę przestać mieć 'naście' lat), ale także dlatego, że na dworze robi się już odrobinę chłodniej i zbliżają się święta, które kocham z całego serca! Wyczekuję ich każdego roku i jest to dla mnie bardzo wyjątkowy i magiczny okres. Nie mogę się już doczekać! Mam nadzieję, że w tym roku spadnie chociaż trochę śniegu, ale i bez śniegu dam radę. W dzisiejszym poście chcę zaprezentować Wam swoja piątkową stylizację. W związku z tym, że mam wolne piątki od collegu, wybrałam się z mamą tego dnia do mojego ulubionego centrum handlowego na Westfield, w poszukiwaniu idealnych spodni. Nareszcie udało mi się je znaleźć i mam spokój na zimę, jak dobrze!

Hello everyone,

November is one of my favourite months. Not only because it is my birthday (which was not something what I'm waiting for and I don't want to stop being teen), but also because it's getting a little cooler outside and Christmas is coming! I love Christmas with all my heart! I look forward to it every year and this a very special and magical time for me. I can't wait! I hope there will be a little bit of snow this year. I have Fridays off and I don't have to go to college so I decided to go to my favorite shopping centre Westfield with my mum. I finally found perfect jeans for winter, how good!








25 comments:

  1. fajna stylizacja ;D

    ReplyDelete
  2. poznalas sie z kims kiedykolwiek przez internet? co sadzisz o takich znajomosciach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :-) i to nie raz! poznalam w taki sposob mnostwo osob i wszystkie te osoby uwielbiam!

      Delete
  3. Kiedy przyjeżdżasz do Polski?

    ReplyDelete
  4. Jak często prostujesz włosy?

    ReplyDelete
  5. poznalas sie z jakas blogerka? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :-) miedzy innymi z Iga (skinnyliar) oraz z Patii13

      Delete
  6. ile czasu zajmuje ci zeby sie wyszykowac?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zalezy czy prostuje czy zwiazuje wlosy, haha! ale zazwyczaj okolo 30-35min

      Delete
  7. mogłabyś opisać swoją obecną pielęgnację twarzy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uzywam plynu do demakijazu z la roche posay, kremu z aa i masci :-) czasami zrobie tez maseczke lub uzyje toniku

      Delete
  8. Też nie mogę doczekać się świąt ♥ a tak poza tym, cudownie wyglądasz w tym kapeluszu!

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. mam pytanie, czy ze strony shein można normalnie zamawiać rzeczy do Polski? :)

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz. Kocham takie kapelusze. Ja natomiast nie jestem fanką listopada :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz. ja nie lubię listopada, hah :)
    zazdroszczę Londynu ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete